HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

12 Temmuz 2011 Salı

ZİNCİRLEME MESAJLARA KANMAYIN! - HESAPLARINIZI KORUYUN!

Şu ana kadar gönderdiğimiz çoğu mesaj işe yaramıyordu. Ama bu sefer gerçekten oluyor. Biraz zorlu bir işte olsa oluyor. Bu mesajı 26 kişiye gönderince evine 2 poşet gelio. Sarı ve mor. Önce sarı poşeti açın ve çıkan kaplumbağanın üzerindeki kalpe basın daha sonra gizli mağazadan bedava 3 elbise 2 pantolon 4 t-shirt alın daha sonra mor poşeti açın ve paranızın 20 stardoll arttığını görün.

YUKARIDAKİ GİBİ SAÇMALIKLARINA KANMAYIN. BU SAÇMALIĞI KENDİNİ AKILLI ZANNEDEN ÖZÜRLÜLER 5-10 TANE YENİ ÜEYEYE YOLLUYOR. MİLLET DE DENEMEKTEN ZARAR GELMEZ DİYİP BOŞUNA VAKİT HARCIYOR. BÖYLE BİR ŞEY OLSA STARDOLL RESMİ BİR ŞEKİLDE AÇIKLAR VE DER Kİ: BU GÜN 26 MESAJ YOLLAYANA 20 DOLAR VERECEĞİZ. AMA BÖYLE BİR ŞEY KESİNLİKLE YOK! SAÇMALIKLARA KANMAYIN!  BÖYLE BİR ŞEY OLSA BİZ BLOGDA ZATEN YAYINLARIZ.

____________________________________________________________________________________

ŞTARDOLLDAKİ HESABININ ŞİFRESİ 123456789 OLANLAR HEMEN DEĞİŞTİRİN O ŞİFREYİ! YADA 123456 YADA 987654321 YADA KULLANICI ADINIZ YADA 12345678 YADA 0123456789 YADA 9876543210! BU TÜR ŞİFRESİ OLNLAR HEMEN ŞİFRESİNİ DEĞİŞTİRSİN! BİRAZ AKLINIZI KULLANIN VE ŞU ŞİFRELERİNİZİ BAŞKALARINA GÖRE ZOR SİZE GÖRE KOLAY OLAN BİRŞEY KOYUN.

Mesela annenizin adını sonrada okul numaranızı. Ev telefonuzu yada cep telefonuzu koyun stardolla şifre olarak.  

Ve ASLA KİMSEYE ŞİFRENİZİ VERMEYİN! 

Sonra hesabımı çaldılar yardım edin! Tüm eşyalarımı satmışlar amanın şimdi ne yapacağım gibi saçmalıklar yazmanız gerekmez!
__________________________________


Son olarak!
Stardoll'u bırakıyorsanız bırakın! Bunu devlet meselesi haline getirmeyin. İlgiye ihtiyacı olan çocuklar gibi kendinizi göstermeye çalışmayın! Ay bıraksam mı bırakmasam mı? Acaba tanıtmıma Stardoll'u bırakıyorum yazsam ne olur? Bu ne ya!? Saçmalıkları kesin. Bu bir OYUN! Keyif almıyorsanız beğenmiyorsanız istemiyorsanız en kaba tabir ile YALLAHH! Seviyorsanızda sabredin ve uğraşın. Hesabınıza emek harcayın.  Başarılı olun. :)

13 yorum:

Meryem dedi ki...

Çok güzel anlatmışsın.En sondaki yazını çok beğendim ve sana katılıyorum
Meries123 ~

Adsız dedi ki...

insanlar bi yerlerden bi şekilde pirim yapamak zorundalar bunu ünlülerde yapar gündeme gelmek için biriyle evlenir veya okul yaptırır veya artık şarkı yazmıcam vs. gibi şeyler yapar bu gayet doğaldır eğerki rahatsız olan varsa o yazıyı okumaz geçer zaten rahatsız olmayanlarda altına yorum yapıyo insanların yaptıkları şeylere biraz saygı duyalım sonuçta onlarda popüler olanın gündeme gelmenin yollarını arıyolar.

Adsız dedi ki...

Senin böyle bi saygısızlık yapıp Yalah falan gibi tabirler kullanman çok saçma ve kabaca! Sen eğer burda yazı yazıyor bir kitleye hitap ediyorsan biraz saygılı olman gerekiyor lütfen kelimelerine dikkat et sevdiğim bir blogtu fakat artık yanından bile geçmem!

Polyterpe dedi ki...

Geçmezsen senin kaybın. Sadece sana kalmadık. Demekki sende öyle birşeyler yazmışsın üstüne alınıyorsun, kendini koruyorsun. Senin yaptığının daha büyük bir saygısızlık bilmiyorsun sanırım. Neden anonim olarak yazdın? Madem böyle bir şey yazıyorsun kim olduğunu da yaz. Korkaklık etme.

Adsız dedi ki...

Prensesime katılıyorum ki bunun yanında biz insanlara burada doğruyu anlatmaya çalışıyoruz. Bir kitleye hitap ediyoruz ve o kitleye doğru olanlar öğretiyoruz. Saçmalıkları ve tembellikleri değil. Kolay ele geçen popürlerliği değil! Ünlülerin gündenmde kalmak için yaptıkları o saçmalıklar sence çok mu doğru? Onlarda başarılı olsunlar sürekli orjinal ve güzel şeyler yapsalar gündemden düşmezler. Bir üyeninde etrafınfakileri kandırmak için yazdığı o yazılar SAÇMAdır! Eğer popüler olup gündemden düşmek istemiyorlarsa hesaplarına emek harcayacak, uğraşacaklar! Sıkıldılarsa Stardoll'u sessiz sakin bıraksınlar. Bunu reklam yapmaya GEREK YOK! Bir ceren.gk bir perilice2 bir ddemett gibi üyelikler var. Bunlar hesaplarına aylarca yıllarca emek harcamışlar, uğraşmışlar yapmışlar! Bir kaç kendini acındırmayla reklam yapmayla elen geçen popülerlik bir şeye yaramaz. Hak eden zaten Stardoll'da popüler oluyor. Bunun için yalanlar uydurmak etrafındankileri kandırmak senin için doğruysa, kendi doğru bildiğini dilediğince uygula! Ama ASIL DOĞRUYU YAPANLARA LAF ETME!

Ben burada ne yazdığımı iyi biliyorum. Ama senin gibilerede teşekkür etmem lazım. Bana yanlış olanı gösteriyorsunuz. :)

Adsız dedi ki...

Yoo anonim yazmamın bir sebebi onlarla URL adresiyle falan uğraşmak istememdir canım bu kadar saygısızlıktan sonra bide onunla uğraşamam vede ben hiç bir zaman böyle birşey yapmadım stardollda benimde belli bir kitlem ve tanınmışlığım vardır merak etmeyin perilice2'nin grubunun yöneticisiyim birçok insan tarafından saygı görüyorum eğerki ben onların düşüncelerine tarzlarına saygı göstermeseydim sizin gibi kaba tabirler kullansaydım şuanki mevkimde olmazdım ben nerde ne yapacağımı gayet iyi bilirim 19 yaşındaki bi kıza akıl vermek haddin değil senin birilerine hadlerini bilirmeye çırpınırken haddini aşma senin iiyiliğin için söylüyorum

Adsız dedi ki...

Atalarımız işini biliyorumuş ki "Akıl yaşta değil baştadır." demişler. Yani 19 yaşında olman birşey ifade etmiyor.

***URl adresiyle uğraşman falan da gerekmez. Yorumunun sonuna bi kullanıcı adını ekleyiversen hiç bir sorun olmaz.

***Ben burada kimsenin düşüncesine yada tarzına laf etmedim. Kendi düşüncemi belirttim. Bana katılanlar var. Katılmayanlarında tartışma çıkarmaları gerekmez. Kibarca düşüncelerini belirtleseler onlarada saygı duyarım.

Adsız dedi ki...

pardonda benim ne kabalığımı gördün ben gayet saygılıyım ve halada saygımı koruyorum ama sen baştan beri ve hala saygısızlıklarına devam ediyosun ne demek akıl yaşta değil baştadır terbiyesizliğin lüzumu yok ben seni uyarıyorum ama sen hala devam ediyorsun. Sen en başta yazıyı yazarken başlamışın terbiyesizliğe YALLAH! diyerek şimdi bana gelipte terbiyesiz deme lütfen ben fikrimi güzelce beyan ettim sana sende dediğin gibi saygı duymadın fakat bence çıkıp bi daha okumalısın yukarıyı kendinle çelişiyosun :)

Polyterpe dedi ki...

Sanki iyi birşey yapanlara yallah demiş gibi konuşuyorsun. İlk olarak ablamın yazdıklarını anlamya çalış sonra gel, bir şeyler yaz.

Bir de hala üye adını yazmamışsın..

Adsız dedi ki...

^^ Ben sana nerede TERBİYESİZ yazdım? Merak ediyorum. xD Asıl sen o yorumunda bana terbiyesiz dedin. Ben sadece 19 yaşında olduğunu belirten bir insana bunun birşe ifade etmediğini anlaması için küçük bir atasözü söyledim. Bunu bu kadar abartan sensin. O sözdede terbiyesiz, sınırı aşann hiç bir şey yok. Dikkatini çekerim. O Yallah'ın başındada en kaba tabiri ile diyor eğer okuyorsan... Yani o benim kullandığım en kaba tabir ve onu oraya da yazdım. Sen mi kendi düşünceni kibarcca beyan ediyorsun? Dikkatini çekerim ikinci yorumuna:

Senin böyle bi saygısızlık yapıp Yalah falan gibi tabirler kullanman çok saçma ve kabaca! Sen eğer burda yazı yazıyor bir kitleye hitap ediyorsan biraz saygılı olman gerekiyor lütfen kelimelerine dikkat et sevdiğim bir blogtu fakat artık yanından bile geçmem!

Bana ettiğin hakaretler: Terbiyesiz, Saygısız, Kaba...

Bunlar kibar ifadeler olduda benim haberim mi yok? Madem o ifadenin kabaca olduğunu düşünüyorsun o halde oraya: "Canım Yallah kelimsei oraya hiç yakışmamış bence değiştirmelisin." Falan yazabirlisin. Ama sen "...böyle bir SAYGISIZLIK yapıp..." diyorsun.

***Bu durumdada kendiyle çelişen ben değil, sen olouyorsun. Kibarca dile getirdiğin kelimeleri yukarı yazdım. Bana ettiğin hakaretler olarak.

Fikrini güzelce, kibarca beyaz etseydin emin ol saygı duyulurdu. Tanımadğım insanlara ters davranma gibi bir hobim yok. Anlayış göstermeye çalışrım. Ama bana hakret edenlere anlayış göstermek... Bu oldukça zor, üzgünüm.

Adsız dedi ki...

Aslı'nında dediği gibi... Hala nedden kullanıcı adın orada yok?

Adsız dedi ki...

Crystal , yazında haklısın ama insanlar nasıl isterlerse öyle yaparlar.Sen boşver onları ( Takma YAni ilgilenme :))

Adsız dedi ki...

Tamam hayatım. Teşekkür ederim... :)

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails