HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

25 Temmuz 2011 Pazartesi

Bedava~ Üst, Kot Pantalon ve Spor Ayakkabısı







IP Address: 93.189.5.138 Port: 8080 veya
IP Address: 77.92.72.198 Port: 80 veya
IP Address: 80.193.72.145 Port: 80 veya
IP Address: 86.54.117.169 Port: 80 
Bunlar olmazsa burdan başka deneyin.

-Thanks for HotbuysBazaar-

Ayarları yaptıktan sonra bu adrese gidin: http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2883365  Giriş yaptıktan sonra klube üye olun. 

GlossyBlackLady~


-Proxy ayarlarını değiştirmeyi bilmiyorsanız alttaki resme tıklayın.-




11 yorum:

esma348 dedi ki...

Merhaba.Bedava için çok sağolun ama ben ıp adresini değiştirdiğim zaman internet çok yavaşlıyor.Sayfa açılmıyor.Normal haline getirdiğim zaman ise internet normal haline dönüyor.Hızlanıyor :(

Adsız dedi ki...

Canım, internetinin yavaşlaması çok normal herkesde öyle oluyor. :) Bu yüzden uzun süre beklenem gerekiyor ki bu konuda bizim yapabilecğimiz bir şey yok, üzgünüm. Ya bekleyip bedavayı yapacaksınız yada üzgünümki o bedavadan mahrum kalacaksınız... :(

esma348 dedi ki...

Canım bedava için bir şey demiyorum. Çok güzel bizimle de paylaştığınız için teşekkür ederiz. :) Ben başka bir yolu var mı onu öğrenmek istedim.O zaman tekrar deneyeyim olmazsa senin de dediğin gibi mahrum kalacağız.Yine de çok teşekkür ederim :)Bloğunuzu da takip ediyorum ve çok seviyorum :)

Adsız dedi ki...

Ne demek tatlım. Bizde böyle yorumlar geldiğinde inan çok seviniyoruz. Başka bir yolunu bulsaydık sizinle paylaşırdık tatlım... :) Ama ne yazıkki yok. Zaten yakında Ramazan gelecek. Ramazan'a özel hediyeler geçen yıldan biiliyorum harika oluyor. *-* Ramazan Takvini takip etmen yeter! :)) <3 <3 <3

esma348 dedi ki...

Teşekkür ederim canım :) Biz de bizimle böyle güzel bedavaları paylaştığınız ve tavsiyelerde bulunduğunuz için çok teşekkür ederiz :)

Adsız dedi ki...

Ne demek canımmm! *-* Yeter ki senin gibi kibar, istediğini bilen ve bunu karşı tarafa böyle anlatmasını bilen üyeler hep burada olsun. :)

Adsız dedi ki...

cnm ben yapamadım lütfen yardım edin hangi adresi kullandınız???

Adsız dedi ki...

^^ Proxy bedavalrı adres ile yapılmaz. Tüm adımlar yukarıda anlatılmış. Dikkatle okuyup yaparsan başarabilirsin. Biz bedavaları paylaşıp sizi bilgilendiririz. Bedavayı yapamadığınızda size yardım edemeyiz, üzgünüm.

Adsız dedi ki...

Ben uzun bi uğraşmadan sonra yaptım.Anladım ki adresi "kısayolu kopyala" ile kopyalayınca başka bir adres geliyor.Ya yazın yada normal kopyalayın ben normal kopyalayarak yaptım.Tekrar tekrar teşekkürler.Bu arada blogunuza bayılıyorum.Ben simsim22 beni ziyaret ederseniz ve oylarsanız çok mutlu olurum.

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederiz tatlım! *-* Hemen ziyaret ediyorum senii! <3

Adsız dedi ki...

Bende size teşekkür ederim...

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails