HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

22 Temmuz 2011 Cuma

Herkese merhaba. :)


Ben Starpopit bu bloğun yeni yazarı ve yöneticisim.Bloğu eskisi gibi güncel bir şekilde ayakta tutmak için buradayım.Ayrıca J-Stardoll-TR'nin S.o.S adlı kardeş bloğunun sahibiyim.Küçük bir tatsızlıktan dolayı bloğumu gizledim.Ve bu yüzden biraz canım sıkılmıştı olaylara...
JeanstaL'a yazar olabilir miyim diye sordum.Bloğunda her zaman benim için bir yeri olduğunu söyledi ve kadroya aldı. :)
Ona çok teşekkür ediyorum.♥
Umarım J-Stardoll-TR ekibi ve takipçileriyle iyi anlaşırız. :)

5 yorum:

funbusra_57 dedi ki...

Hayırlı olsun hayatım. Zaten senin blogunu takip ediyordum da bazı sorunların olmuş o yüzden burdaydım. paylaşımlarına bayılıyorum . İnşallah çok uzun süre paylaşımlarını görebiliriz :D

Polyterpe dedi ki...

Erin'cim.. Bilgisayara oturmaya anca fırsatım oldu. Bu yüzden anca şimdi görebildim. Hayırlı olsun. Çok sevindim <3

Erin dedi ki...

funbusra_57;Teşekkür ederim.Evet biraz sorunlarım oldu bir büzür yüzüden ama burada da paylaşımlarımı S.o.Sdeki gibi aktif bir şekilde görebilceksiniz.Yani aynı havayı burada da estireceğim. :)

Aslı'm çok teşekkür ederim.Ne zamandır hayalimdi burada yazar olmak.Yazar+tönetici oldum.*-*J-Stardoll-TR ailesini çok seviyorum.Kadro süper ama son zamanlarda yazarlar çok durgun falza paylaşım yapılmıyor falan üzüldüm.:( Bloğu canlandıracağım galiba. :D

Polyterpe dedi ki...

Ah, evet. Ben de yazın olsa bile oturamıyorum pek. Anca akşamları bakabiliyorum. Ben de yardım ediyim sana. Az sonra yatıcam yarın birşeyler yapmaya çalışacağım. =))

Erin dedi ki...

Ben hep bilgisayar başındayım zaten.Tek sorun sırtımın,parmaklarım ve gözlerimi ağrıması.:D
Neyse hallederiz bir şekilde.♥

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails