HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

12 Temmuz 2011 Salı

Bedava~ Elbise + Çanta + Kemer + Ayakkabı[Proxy]

 
 
 
Adres: 62.28.143.10 B.Nok.: 3128

Proxy ayarlarını yukarıdaki gibi değiştirdikten sonra http://www.stardoll.com adresine gidin ve giriş yapın. Ardından http://www.stardoll.com/en/contest/ adresinee gidin. Biraz bekleyebilir ve sayfa açılırken problem yapabilirsiniz. :)


Elbise ve Çanta için TIKLA!
Ayakkabı ve Kemer için TIKLA!

Eşyalar süitinize staplaza poşeti içinde gelecek. :)


NOT: BEDAVAYI YAPTIKTAN SONRA TEKRAR YEREL AĞ(LAN) AYARLARINA GİRİN VE ORADAKİ KUTUCUĞA KOYDUĞUNUZ TİKİ KALDIRMAYI UNUTMAYIN. YOKSA İNTERNETİNİZ FECİ DERECEDE YAVAŞLAR.
 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya bunun proxy siz olanı yok mu ben bu proxy i yapamıyorum daha önce çok kez denedim pc kafayı yedi :D Yani bence proxy siz de yapmalılar ama yok galiba ya bedava süper bayıldım ama yapamıyorum :D


monument-ece

Adsız dedi ki...

Üzgünüm tatlım... Bulursam yayınlarım. *-*

Adsız dedi ki...

Ya sayfa hata veriyor bi yanlışlık yok dimi açılmıyor ....

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails