HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

1 Temmuz 2011 Cuma

Yarışma Sonuçlları & Eleştiriler

OYLAMAYA KALAN ÜÇ ADAYIMIZ!
Ahbuben

Tuyanaz

 Clumsy_devil



ELENENLER NİYE ELENDİ?

Lianay:Elbisen bedava,ayakkabının önü açık.O elbisenin altına bu ayakkabı giyilmez.Daha kapalı olması gerekiyordu.Yanağındaki allıkda çok uyumsuzdu.Bu yüzden elendin.

abcdefg91:Kıyafetin konseptimize hiç uymuyor.Ve aynı tonları kullanmaya çalışmışsın.Ayrıca rujun falanda uymuyordu giysinde kırmızı olmadığı için.Bu yüzden elendin.

tarkankurtuvar:Sende aynı tonları yakalamaya çalışmışsın.Ve altın tonundaki elbisenin altına gümüş topuk bir ayakkabı giymişsin ve çanta takmamışsın.Bu yüzden elendin.

senatown:Kıpkırmızı giyinip pembe ruj sürmek çok rüküş.Uymamış...Yine aynı renk ve aynı tonlar kullanılmış.Bu yüzden elendin.

Dodiler:Medoll Url'si yerine avatar Url'i yollamışsın bu yüzden diskalifiye edildin.

Hazalhan:Kombine tam uyan bir elbise giymişsin.Fakat üzerindeki ceket ve şapka tamamen konsept dışına çıkmana neden olmuş.Bu yüzden elendin.

GLossYBLacKLaDY:Konsept "Balo" olsaydı derdim kesinlikle seçilmeli ama Kırmızı halıda senin üzerindeki elbise giyilmez.Bu yüzden elendin.


CandyNice.: Eteğinin rengi çok hoş ve zarif fakat üstüne mini etek koymuşsun ve üstüne çok kaba birşey giydirmişsin.Eteğin ve o üst hiç uymamış.Bu yüzden elendin.



OYLAMA ÇOK YAKINDA BAŞLAYACAK!!!

JURİ'NİN OYU +6 OY YERİNE GEÇECEK!

OYLAMADA OY TOPLAMAK KESİNLİKLE YASAK!

ADAYLARA BAŞARILAR... 

10 yorum:

Hazalhan dedi ki...

Ahbuben ! Bayıldım..Bence kazanan mutlaka sen olmalısın
~~
Hazalhan

Candynice. dedi ki...

Ben yorum yaptım ama eleştirilerde bile yolum resmimide koydum neden yokum ?

Ahbuben dedi ki...

Son 3 kalır dediğim 2 kişi de kalmış valla :)

Adsız dedi ki...

teşekkürler :)

clumsy_devil

Ahbuben dedi ki...

Bu arada teşekkür ederim :)

black_1383 dedi ki...

Ben yorum yaptım ama eleştirilerde bile yolum resmimide koydum neden yokum ?

Gökçen dedi ki...

Evet biliyordum :D Zaten hiç içime sinmemişti. :D

3 adaya başarılar :)

abcdefg91

Erin dedi ki...

black_1383

The Queen Of The Red Carpet konusunun altında Url'n falan yoktu.Bu yüzden eleştiride yada finalistler arasında yoksun.

miss2sandy dedi ki...

kesinlikle ahbuben kazanmalı çünkü sonuna kadar hak ediyor. :)

luckygril2112 dedi ki...

kesin Tuyanaz kazanır çünkü çok şık o hakedio ama diğerleri çoqqqqqq qüzel :)

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails