HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

26 Temmuz 2011 Salı

Stardoll Ramazan Kampanyası!



Takvim;
http://www.stardoll.com/tr/campaigns/ramadan/


NOT: Şimdiden hatırlatayım. Bir günün hediyesini ertesini gün alamıyorsunuz. *-*
Sahne;
(Bedava tablo)Yarışma;
(Linkin view kısmını finih olarak değiştirip enter'a basın ve süitinize geri dönün.)
(1-31 Ağustos arası)Ramazan Geçişi;
8TL
1 ay
200 Stardollars
+ 5 Ücretsiz hediye

Package
Ben takvimin içindeki öğeleri merak ettim açıkçası. :)

6 yorum:

esma348 dedi ki...

Bedavalar için teşekkür ederiz :). Ben de Ramazan Takviminde neler olacağını çok merak ediyorum. :)

Erin dedi ki...

Umarım güzel şeyler olur.:)Ve inşallah hiç birini kaçırmazsınız. :)
Ben Ramazanın ilk 4-5 günü tatilde olacağım için ilk sayfalarını açamayacağım.:/ Geçen yıl yılbaşı takviminde açmadığımız sayfa ertesi gün kitleniyordu ve bir daha açamıyorduk.Umarım Ramazan takvimi öyle olmaz.(Ama kesin Stardoll yine öyle yapar.)Ve eğer o sayfalarda güzel şeyler çıkarsa gerçekten çok üzülürüm.:/ Tatil'e çıkmam ile Ramazan'ın çakışmasına sinir oldum. :/

Adsız dedi ki...

Yengenlerde bilgisyaar yok mu?

Ve evet kilitleniyor. İki gün durmuyor ne yazık ki... Geçen yılda böyleydi. Ve ben geçen yıl 0 dolara doldurduğum 200 küsür çiçeği hala satmadım. .D Bu yıl aldıklarımda seneye kalmaz umarım. xD SS liğim bu gün bitiyor ve Ramazan kampanyasından yararlanacağım! <3

Erin dedi ki...

Ne yazık ki bilgisayar yok. :D Çünkü karavan olduğu için ve genelde dayım ve yengem gittiği için bilgisayar ve türü bulunmuyor.:D Benim telefonumda i-phone değil bu yüzden giremeyeceğim.Neyse ya saülık olsun ne yapalım. :)
Ve tekrar s.s olmana sevindim.:D 1 ay 1 aydır valla.:D İyi kampanya.♥Benim süperstarlığım 28Aralıkta bitiyor.-.-'
Ben o dediğin çiçekleri ilk s.s olduğumda elden çıkarttım hemen.:D
Ve umarum bu sene daha da güzel ürünler olur.Kitlenmese zaten şaşarım.:D

Adsız dedi ki...

Bence buna kampanya bile denmez. İki iyi yönü var.
Bir: 28 gün yerine 30 gün olması.
İki: Belli eşyaları bedavaya hediye etmesi.

Ve bence bunlardanda kampanya olmaz. 10 lira 10 lira gidiyor. Böhee! xDD

Ya ben o çiçekleri çıkaramıyorum. 14 coinse satıyorum yine alan yok. o.O 4 coinse 3 cosine olursa alıyorlar...

Bence kesin daha güzel ürünler olacak. Seviyorum bu takvim işini. Şu salakça kilitlenme kuralı olmasa... Daha da iyi olacak ama... Neysee! :D

Erin dedi ki...

Haklısın. :D

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails