HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

11 Temmuz 2011 Pazartesi

Bedava ~ Parlatıcı





LUXE mağazasındaki parlatıcıyı alanlara üzücü haber. Aynı işi yapıyorlar. Ama arasında 24 sd fark var ne yazık ki.

Bu bedavaya sahip olmak için; daveproxy.co.uk/ adresine gidip proxy çubuğuna www.stardoll.com yazın ve üye girşi yapın. Proxy çubuğundaki adresi http://www.stardoll.com/en/do/campaign/maybelline.php ile değiştirin. Saydanın yükelenmesi bittikten sonra bedava sizi güzellik salonunuzda bekliyor olacaktır.





17 yorum:

Adsız dedi ki...

Tattliiiş ben Elmascik :D Gerçi işime yaramadı çünkü bende parlatıcı vardı .D Ama yinede çok sağol <3

Polyterpe dedi ki...

Bende de vardı ama güzelik salonunda biraz daha çok şey olsun demi? :D Önemli değil canım.

Gökçen dedi ki...

Tüh ya. Ben almıştım LUXE'dekini :) :(

i_r_e_m_166 dedi ki...

İnanmıyorum şoktayım :O iyiki almamışım :D çok teşekkürler paylaştığınız için♥

Adsız dedi ki...

NedeN olmaDı 5 Kere YAptım

Adsız dedi ki...

bendede olmadı :(

mavi cantali kiz dedi ki...

Bende alamadım :(

Ahbuben

Polyterpe dedi ki...

İsteyenlere yapabilirim. Hesabınızı çalmam merak etmeyin. =))

Stardolldan mesaj atın ark. ekleyin.

Glossyblacklady

prenses_0o dedi ki...

yha olmuyoooooooooooooooooooooooooooo:(((((beni hayal kırıklığına uğrattınız:((

Rockyc dedi ki...

3. deneyişimde oldu :)) ne de olsa 3te hayır vardır derler :)) teşekkürler j-stardoll <3

i_r_e_m_166 dedi ki...

İnternet explorer'dan olmuyor GOOGLE CHOREME 'dan yapın...=)=)

prenses_0o dedi ki...

ewt google chromdan oluyo:DDD

Adsız dedi ki...

Teşekkürler,iyi ki almamışım.
Almadığım için üzülüyordum.S.s'liğimde bitmişti.
Saolun tekrar :)

Adsız dedi ki...

Glossyblacklady bana yardımcı olursan çok sevinirim sana stardolldan ulaştım şimdiden teşekkürler :)


monument-ece

Polyterpe dedi ki...

Kabul ettim isteğini mesajla yazarsın. =))

Adsız dedi ki...

Bedavada sorunyok. :) Mozilladan denedim ve oldu! :)

Adsız dedi ki...

luxe'yi boşa almışım :(
ben super.star.1
yinede emeğin için sağol :)

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails