HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

15 Kasım 2010 Pazartesi

Stardoll'a sordum...

Arkadaşlar Stardoll'a sordum, yeni yapılan bebeklerin (ünlülerin) tenleri ve yüzleri daha gerçekçi bizimkilerde öyle olsun dedim. Stardoll bana cevap verdi.


Merhaba JeanstaL,


Önerin için teşekkür ederiz! Gerçekten!

Pek çok kullanıcımızın Stardollun yeni dizaynından dolayı kafalarının karıştığını biliyoruz. Mesela, Evin artık eskisinden büyük, sadece tam görüntü elde edeblmek için menüyü sakla.
Arkadaşlarının kategorilerini onların kullanıcı adının altındaki arkadaş listesinden değiştirebilirsin.

Stardolldan çıkmak için profil kartının yanındaki küçük aç kapa ikonuna tıklaman yeterli.
Sitemize hangi yeni özellikleri ekleyeceğimizi senden ve üyelerimizden gelen isteklere göre belirliyoruz. Ne istediğini bilmek bizim için çok önemli, bu yüzden önerilerini göndermeye devam et.
Dikkat: Stardoll Müşteri Hizmetleri her dilden sorulara cevap vermekte elinden geleni yapmaktadır. Yalnız, arada sırada (özellikle de tatil günlerinde) cevaplarınızı İngilizce yazabileceğimizi de hatırlatmak isteriz. Bunu anlayışla karşılayacağınızı umuyoruz.

Sevgilerle,
Stardoll Ekibi

4 yorum:

Adsız dedi ki...

kime mesaj yazdın acaba belki benim de önerilerim olabilir de =) bi de siteye üye olmak için ne yapmalıym?

Adsız dedi ki...

Stardoll ekibine mesaj attım.

méLisâ éLéNâ dedi ki...

Tatlım isteqin hemen heemn qerçek oldu stardolla yeni qelen ss saçları varya onlar ünlü saçları qliba

NilüfermaN dedi ki...

bende oyunlar&bebekler bölümünde emreaydın'ın olması isteğimi belirten bir yazı yolladım.aynı cevap banada geldi.ama hiçbir değişiklik yok.tıpa tıp aynısı..

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails