HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

28 Kasım 2010 Pazar

Dove Bedavaları

 
Merhaba arkadaşlar. Bloga geri dönmenin heyecanı ve sevinci içerisindeyim. Hepinize çok teşekkür ederim.
 
 
Bu bedavalara sahip olmak için  Dove klübünün üye sayısının artması gerekiyor.
 Yukarıda belirtilen üye sayısına ulaşıldığında üstlerinde belirtilen hediyelere sahip olacaksınız.
İlk önce klübe üye olmanız gerekiyor tabii :)
Klübe üye olmak için:
1) http://www.myproxy.ca/ adresine gidin.
3) Giriş yapın ve klübe üye olun.
Hepsi bu kadar. Klübün üye sayısı arttıkça hediyeleriniz suitinize gelecek :)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ben yapamıyorum

Adsız dedi ki...

bende üye olunmuyor

Ece Kahraman dedi ki...

Arkadaşlar ben yaptım..Belkide sizin internetinizde sorun olabilir,ya da bir kaç özellik sizin gözünüzden kaçmış olabilir..Eğlenmeye devam edin! ;)

Unknown dedi ki...

Bende üye oldum :) Teşekkürlerr :)

Adsız dedi ki...

üye oldummm gelmediiiiiiiiiii :(

Adsız dedi ki...

Bu site (myproxy.ca) kapanmış. Elinde başka site yok mu?

Adsız dedi ki...

BİR YIL ÖNCEKİ KONUYA YORUM YAZMANIN ANLAMI NE?

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails