HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

26 Kasım 2010 Cuma

Bedava Kırmızı Moodi Elbise


Bu bedavayı yaptığımı söylesem yalan olur aşağıda vereceğim iki siteyi çok denedim, birde siz deneyin yanlış anlamayın sakın sorun benim bilgisayarımdan kaynaklanıyor olabilir yoksa olmayan bir bedavayı buraya koyacağımı sanmıyorum..hadi bakalım Başlayalım;
İlk olarak bramkaproxy.com veya ukryj.info/ adreslerinden birine giriyoruz sonra çıkan beyaz boşluğa http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=788 adresini yapıştırıyoruz..Açılan siteye üye girişimizi yapıp bir yukarıdaki beyaz çubuğada(adres çubuğuyla karıştırmayın..)http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=788 adresini yapıştırıyoruz..İnşallah Suitinize gelmiştir =)
Not:Bu bedavanın bende olmadığını düşündüğüm için belki sizde olur düşüncesiyle koydum yorum yaparsanız ona göre bu bedavayı siteden kaldıracağım=) (DessertHallowen)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

eğer stardollden çıkış yapıp girerseniz oluo bedava ben aldım bilginize:)

Adsız dedi ki...

sana katılıyorum bende yaptım stardolldaki adım: "simgesudecetin" suitimi ziyaret ederseniz memnun oldurum..

Adsız dedi ki...

ben yPTIM

Adsız dedi ki...

BeN YaptıMm ;)

Adsız dedi ki...

Bende yaptım çok saoll...

tessa994 dedi ki...

bnde yaptım cnm sen bi daha dene yapmayı bnce çünkü oluyo ukryj.info adresinden yapınca :) bu arada blog için yaptıklarınızdan dolayı çok teşekkürler :)

esma348 dedi ki...

cnm ben ukryj.info adresinden yapmadım öbür adresten yaptım ve oldu istersen sen tekrar dene

Adsız dedi ki...

oldu yaşasın teşekkürlerrr

Adsız dedi ki...

bende yaptım cnm haberi kaldırma yani ..))

Adsız dedi ki...

yaptım cnm çok saol sen bikere daha dene:))

Adsız dedi ki...

bn ukryj.info dan yapamadım proxyhideouttan yaptım hala yapamadıysan bi de öle dene bi arkadaşımda yapamamış


RockstaR_GirL98

Adsız dedi ki...

Sıla'cım yokluğumda yazdığım tüm bedavalar için çok teşekkür ederim... Tessa'da geri dönmeye karar verdi. Mutluluğuma diyecek yok... Size güveniyorum.

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails