HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

17 Kasım 2010 Çarşamba

Bedava~ Megamind Elbisesi


http://www.paramountpictures.co.UK/PremiereClub/PremiereClub_Promotion.asp?PID=832&u=

eşittirden sonra kopyaladığınız rakamları yapıştırın. Açılan sayfada ENTER'a basın. REGİSTER NOW'a tıklayın. Telefon numarası bölümünü doldurmayabilirsiniz. Şifre bölümünü(Password) en az 6 haneli olmalı. Diğer bölümlere saçma sapan şeyler yazabilirsiniz. MSN bölümünü uydurmamsn@hotmail.com şeklinde doldurun. Sayfa sonundaki kutucukların başlarına tik koyun. SUBMİT'e tıklayın. Click here to log in'e tıklayın.  CONTINUE, ENTER ve son olarak CLICK HERE. Bu adımlardan süitinize gitmiş olacaksınız ve elbise Megamind poşetinde sizi bekliyor olacak. Eğer olmazsa sahte üyelik açtığınız siteden çıkış yaparak birkez daha deneyin. Ben ikincisinde başardım. :)


                                                                    RESİMLİ ANLATIM


O kadar uğraştım bu şekilde de olmazsa üzgünüm.



4 yorum:

Adsız dedi ki...

öyle bir adres yok diyor yapan varmı arkadaşlar yapamadım ben bizle paylaştığın için teşekkür lovedilanb

Adsız dedi ki...

Ben yaptım hatta süitime bakabilirsin. Hata falanda vermedi rakamı eksik kopyalamış olablir misin?

Adsız dedi ki...

yaa offf hani diosunuz ya click here to login e tıklayın tıklıyorum. ama msn ve şifre istiyor .contiune falan da yazmıo hem giriyom girilmio .. yani kısacası hiç bişe anlamadım . tekrar daha bilgili açıklarsanız sevinirim :)

Adsız dedi ki...

Resimli anlatım senin için hazırlandı tatlım.

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails