HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

11 Kasım 2010 Perşembe

Bedava Bebek

Arkadaşlar ben _princes_melike bu günden itibaren bloga yazarlık yapacağım.İlk bedavam bir bebek.


Bu bebek için proxyhideout.com/ ya da ukryj.info/ veya zmien.info/ adreslerinden birine  girin.Boşluğa: 
http://www.stardoll.com/ yazın.Giriş yapın ve en üstteki kutucukta olan yazıyı silip http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=738 
yazın.Yarışmaya katılın (kutucuklardan hangisini işaretlediğiniz önemli değil).Bedava suitinizdedir.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler ... bu arada JeanstaL ve tessa ne oldu ? kaç gündür bloga giriyorum tık yok!eskiden blog ne güzeldi :(

мєℓιкє ♥ dedi ki...

Tessa blogu bıraktığini söylemişti.JeanstaL da blogun yazarı olmadığı için bedavalar yazmıyor sanırım.Bloğu güzelleştirmek için elimizden geleni yapacağız.Keşke Tessa da bırakmasaydı.

Adsız dedi ki...

Yazarlığını kutluyorum tatlım. Bu sırada evet ben yazar değil yöneticiyim fakat bir şeyler yollamamamın seebi internetimin olmaması.

Hazalle dedi ki...

kusura bakma ama en az 10 bedava yayımlanmadı bu haftasen bide bni beğenmiodun bu ne böle

мєℓιкє ♥ dedi ki...

eren81uzay ben daha bu gün başladım.JeanstaL a da sorabilirsin.Lütfen haksız yere suçlama yapma.Bu arada açıklama yaptığın için teşekkürler JeanstaL cığım.Bilmiyordum.

Adsız dedi ki...

eren81uzay hemen düşman olmana gerek yok. Senin yazarlığın varken hiç birşey olmuyordu. Blogda bir bedava yaın bile yokken bu sözleri nasıl saredebiliyorsun? Sen varken hep Tessa yazıyordu. Görevini almamın sebebide udu belki ha? Bir düşün...

мєℓιкє ♥ dedi ki...

CrystaL kusura bakma canım dün bloga bedavalar koyamadım.Dün biryere gitmek zorundaydık.Tekrar özür dilerim.

Hazalle dedi ki...

cnm bnm ben sana stardollda ve burda bir sürü mesaj yolladım görevim ne diye hiçbir cevap vermedin acaba sebebi bu olabilir mi?

Adsız dedi ki...

Benim o mesajlardan niçin hiç haberim olmadı? Yani okusaydım mutlaka cevaplardım.

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails