HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

23 Kasım 2010 Salı

Bedava~Rapunzel Saçı

Merakla beklenen Rapunzel saçı bedavaymış...Ben yapamadım ama belki siz yaparsınız diye bloga koyuyorum resmi yabancı bedava sitelerinden aldım.




Proxy ayalarını değiştirmeniz gerek.Bilmeyenler için resmi:






Adres:92.60.68.17 B.nok:80 ya da

Adres:193.204.188.187 B.nok:808

Sonra da  http://www.stardoll.com/en/cinema/?ID=206 bu adrese gidiyoruz.Daha sonra ise giriş yapıyoruz.


Bu da resmi:






22 yorum:

SILA dedi ki...

Sitesi nerede bunun???

мєℓιкє ♥ dedi ki...

Underneath Stardoll

SILA dedi ki...

Öyle Ad vermekle olmuyor..!!!
Arkadaşlar proxy ayarını yaptıktan sonra http://www.stardoll.com/en/cinema/?ID=206 sitesine giriyoruz..

мєℓιкє ♥ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
мєℓιкє ♥ dedi ki...

Ya kusura bakmayın arkadaşlar adres çıkmamış.Uyardığın için saol SILA

мєℓιкє ♥ dedi ki...

Daha doğrusu adres eklemeyi atlamışım hepinizden özür diliyorum konuyu düzelttim

Star.Sharpay dedi ki...

bu sayfaya girmek için proxy kullanmana gerek yok ben kullanmadan yaptım stardoll cinemadan izleyin geliyor

мєℓιкє ♥ dedi ki...

Ben zaten yapamamıştım blogda gördüğüm biçimiyle ekledim.Uyarın için saol yinede.

Adsız dedi ki...

off bu proxy ayarsız olmuyo mu?

Adsız dedi ki...

hehe ben aldm saçı :D

kubraRiqan dedi ki...

ya yapamıorm :S

Adsız dedi ki...

olmuyorr yaaaa ufff

мєℓιкє ♥ dedi ki...

Yapanlarda var ama çoğu kişide de olmuyor.

Adsız dedi ki...

bende yaptım saç gereçekten çok güzel :))

Adsız dedi ki...

bnde yaptm ama kullanmıyorum :D

Adsız dedi ki...

proxy ayarlarını değiştirmenin ne kadar zararlı olduğunu biliyormusunuz?

Adsız dedi ki...

ne kadar zararlı?

Adsız dedi ki...

şu yaptım diyenler neden isimsiz?

Aki1990 dedi ki...

Ben yaptım ve isimsiz diilim zaa :D

Polyterpe dedi ki...

Ben de yaptım arkadaşlar. Videoyu sonuna kadar 1-2 kez izleyin olur. =))

Adsız dedi ki...

Wonder Girls
arkadaşlar hep bu video geliyor.rapunzel videosu gelmiyor.proxiyi de değiştiriyorum olmuyor.yardım edin. ne yuapmam lazım?

Adsız dedi ki...

cok teşekkür ederm =) ben yaptım oldu.. stardollda kullanıcı adım Punk-3m0trock isteyen bakablr..

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails