HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

28 Kasım 2010 Pazar

Bomba HABER! Tessa Geri Dönüyor!

  Merhaba arkadaşlar!


  Bomba gibi bir haberle karşınızdayım. Bu gün itibariyle blogumuzun biricik yazarlarından Tessa geri döndü! Blogumuz ve çalışanlarımız bizim için çok özel... Tessa'ma huzurlarınızda görevini yeniden taktim ediyorum... (Alkış! xD)


Bu sırada Dergi hazırlıklarım devam ediyor. Dergideki kişileri seçmemde bana yardım etmek isteyen yazarlarımız bunu mesaj yoluyla bana bildirirlerse sevinirim. Ben hepimizin jüri olmasını iterim. Neyse bunun için bir resim hazırlamıştım onu yayınladıktan sonra 4. J-Stardoll-TR Güzellik yarışmasını ardından Süit Yarışmasını falan açacağım. Seçimler her zamanki gibi olacak... Neyse çok yazdım... Birazıda sürpriz olsun :)

1 yorum:

Ece Kahraman dedi ki...

Merhaba!Ben stardoll'dan "Alya.Angelplus" diğer üyeliklerimle beraber stardollu 4 seneden beri oynuyorum ss olmasamda kıyafetlerim çok fazla ve güzeller..Eğer röportaj için bir kişi arıyorsanız benimle yapabilirsiniz..Şimdiden teşekkürlerimi iletiyorum!Sevgiyle kalın!!

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails