HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

3 Şubat 2011 Perşembe

Türk Ünlüllerin Bebekleri...

 Arkadaşlar biliyouz ki Stardoll'da Türk ünlülerin bebekleri çok çok az. Bende stardoll'a bununla ilgi mesaj göndermiştim iki gün önce. Ve cevap geldi. Ben derim ki bir ünlü belirleyelim; ben bu ünlüyü Sinem KOBAL yapalım derim. Topluca stardoll'a mesajlar atalım. Bence bu mesajlar çoğaldıkça onlarda bu kadar üyemiz istiyorsa yapalım derler ve yaparlar. Bu konuda sizlerin görüşlerini merek ediyorum.

Sinem KOBAL > Küçük Sırlar Dizisindeki SU
Defne Joy Foster'ıda yolayabilirsiniz arkadaşlar :)




Arkadaşlar aşağıdaki mesajı atmıştım Stardoll'a... İngilizcem o kadar gelişmiş değil ama Stardoll ekibi anladığına göre sorun yoktur. SILA'nın ingilizcesi benden kat kat iyi olduğu için SILA'ya buradan sesleniyorum mesajda atacağım xD Aşağıdaki yazıda sorunlu bir bölüm varsa ki mutlaka vardır. Düzelmiş halini bana yollaki aşağıdaki yazıyı düzelteyim. :D

Hi stardoll team!


We(Turkish members) want to Turkish stars' doll. For example Sinem KOBAL... 

Every Turkish girl like her. She is very famous and now she has a series.
It's "Küçük Sırlar(Little Secrets)". Thanks for read. I love Stardoll. Goodbye!


Yazamak İstediklerimin Türkçesi

Merhaba Stardoll ekibi!
Biz(Türk üyeler) Türk ünlülerinin bebeklerini istiyoruz. Örneğin SineKOBAL...
Tüm Türk kızları onu seviyor. O oldukça ünlü ve şu anda onun bir dizisi var.(oynadığı dizi var nasıl deniyor bilmiyorum.)
O "Küçük Sırlar" (bide ingilizceye çevirmişim Allah'Im yaa!) Okuduğunuz için teşekkürler. Stardoll'u seviyorum. (Stardoll'a yağcılık yapıyorum xD) Güle güle...


Eğer Sinem KOBAL'ın bebeğinin olmasını istiyorsanız Modeller & Oyunlar bölümüne giriyorsunuz. Sağ alt köşede bir kutucuk var
oraya Sinem KOBAL yazıp yolluyorsunuz.


Stardoll'a Nasıl Ulaşacağım?
Stardoll açıkken sayfanın en altına inin.


Uygun bölümü seçtikten sonra masajınızı İngilizce yazarak yollayın.

NOT: Her gün yanlızca bir tane mesaj gönderebilirsiniz.
***

Bu konu hakkında ne düşündüğünüzü yorumlarınızda LÜTFEN belirtiniz.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Ttlm aslında bu kadar uğraşmya gerek yok.
Modeller kısmında altında YENİ BEBEK İSTE diye bi yer var o kutucuğa yazıp gönderiyorsun.Hatta En sevdiğin ünlü yok mu? Bize bildir! yazıyor.
Mesaj atmaya bu kadar uğraşmaya gerek yok.

Adsız dedi ki...

xD Bilmiyordum o zaman oradan yapalım.

Adsız dedi ki...

Bende dün oynarken gördüm .D

l_mBeLLa dedi ki...

Bence çok güzel bir fikir.Böylelikle istediğimiz gibi Stardoll'u oynayabiliriz.Ayriyeten başka fikirlerimizi de beraberce tartışıp belirleyerek Crystal arayıcılığıyla gönderebiliriz.

Adsız dedi ki...

Tabiki... Arkadaşlar biz sizin fikirlerinize DAİMA açığız. Yeni fikirlerinizi, blogda olmasını istedikleriniz bana mesaj atmanız yeterli...

Unknown dedi ki...

staRdoLa msaj yazabiLmeyi isterdim ama ingiLizcem hiiç iyi değiil :D ayRıca yeni geLen bebek de sadece süperstarLara özeL oLacağından oynayamıcam, o yüzden pek de yazasım yok açıkcasıı..

nur_avril_41 dedi ki...

Yani.Bir açıdan da o var.Yeni gelen Türk bebekleri de Süperstarlara olacak!!

Ezgi Tülü dedi ki...

Ama SS'ler için bile olsa, Stardoll'un Türkler açısından bir şeyler yapması bence iyi olurdu. Bence stardolldaki diğer bebekler(yabancılar) ülkemizi küçümsüyorlar. Perilice2'nin aldığı başarıyla ilgili yaptıkları tantanayı hatırlamıyor musunuz? Bence onlara Türklerin neler yapabileceğini kanıtlayalım. Ve Stardoll'a sürekli mesajlar ya da o istek kutusundan Türk ünlülerin adını yazarsak, eninde sonunda yazdığımız ünlüyü koyacaklardır, ve bu da diğerlerine Türklerinde başarılı olduğunu kanıtlayabilir. Yani demek istediğim, stardolldaki en ünlü bebekler genelde yabancı. Benim bildiğim Türk ve ünlü olan sadece Perilice2 ve ceren.gk var. Ama tasarımda ve ya başka şeylerde sürekli kazananlar yabancı. Bir şekilde birleşip, Türklüğün gücünü göstermeliyiz.

Ezgi Tülü dedi ki...

Ama SS'ler için bile olsa, Stardoll'un Türkler açısından bir şeyler yapması bence iyi olurdu. Bence stardolldaki diğer bebekler(yabancılar) ülkemizi küçümsüyorlar. Perilice2'nin aldığı başarıyla ilgili yaptıkları tantanayı hatırlamıyor musunuz? Bence onlara Türklerin neler yapabileceğini kanıtlayalım. Ve Stardoll'a sürekli mesajlar ya da o istek kutusundan Türk ünlülerin adını yazarsak, eninde sonunda yazdığımız ünlüyü koyacaklardır, ve bu da diğerlerine Türklerinde başarılı olduğunu kanıtlayabilir. Yani demek istediğim, stardolldaki en ünlü bebekler genelde yabancı. Benim bildiğim Türk ve ünlü olan sadece Perilice2 ve ceren.gk var. Ama tasarımda ve ya başka şeylerde sürekli kazananlar yabancı. Bir şekilde birleşip, Türklüğün gücünü göstermeliyiz.

Adsız dedi ki...

Hayır Bebekler ilk geldiği zaman sslere oluyor.Mesela perilice2 ninde bebeği ilk sslereydi şimdi herkez giydirebiliyor.

Adsız dedi ki...

emeğine sağlık jeanstal teşekkürler :)benimde stardoll'a yazmak istediğim bazı konular var ama stardoll müşteri hizmetlerine nerden ulaşacağımı bilmiyorum yardım ederseniz mutlu olurum :)

ArtsyPerfect

Adsız dedi ki...

ben gönderdim ama bide defne joy foster için göndereceğim ben o kızı çok seviyorum ama malesef öldü :(( oğlu Can'ına doyamadan gitti :((

Adsız dedi ki...

Bende Bu Türk Bebeklerin az olduğu kaanatındayım.Stardollda yabancılar tek oynamıyor stardoll kitlesinin büyük bir bölümünü türkler oluşturuyor bence.daha fazla önem vermeleri gerektiğinin kanaatındayım

méLisâ éLéNâ dedi ki...

Bence Defneyi yapalım hala inanamıorm öldüqüne =(

emma461 dedi ki...

ben sinem'den nefret ediyorum(sinem kobal)

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails