HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

12 Şubat 2011 Cumartesi

Makyaj Önerilerim...


Rimelimizi sürüyoruz..

Rujumuzu sürüyoruz..

Dudağımıza parlatıcımızı sürdük.

Beyaz kalemi uyguladığım yere sürüyoruz..

Allığımızı hafif hafif elmacık kemiklerden ağrı dokunduruyoruz..

Mor kalemle gözün üst katına hafifce çekiyoruz

Mor Farımızı gözün dibine 2 sefer üstünden geçerek sürüyoruz.

Beyaz Farı resimdeki gibi sürüyoruz.

Kaşları boyamak size kalmış ben boyamayı tercih ettim ince bir kat geçiyoruz.

Takma kirpiklerimizi taktık..Yavaş yavaş bitiriyoruz.

Takılarımızı Takıyoruz..Saç rengi için saç sekmesindeki renklerden birini seçtim.
 Esmer halini de yayınlamak istedim alttaki de sarışın halimiz.Hangisini beğenirseniz..

Bizi izlediğiniz için Teşekkür Ederiz..
Makyaj hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

B-A-Y-I-L-D-I-M!!! Baya emek vermişsin anlaşılan... Çok sağol!

Adsız dedi ki...

MÜKEMMEL çokkk uyumluuuu olmuşş valla bayıldımmm ♥♥♥.

Adsız dedi ki...

bede çok sevdim ama hani bazen tam o göz kalemini sürücekken boyamıyo ya ona sinir oluyom o yüzdende göz kalemini pek kullanamıyorum :S
ben stardolldan angel_ezgi11

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails