HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

3 Şubat 2011 Perşembe

Sahne Yarışması Finalistleri!

ÖNCE KURALLARI YAZACAĞIM ADAYLAR HEPSİNİ OKUYUN! 
ANKETİ SONRA AÇACAĞIM!!!

>Oy toplamak KESİNLİKLE YASAK!
Önceki yarışmalarda feci şekilde haksızlıklara neden oldu! Yazarlarım her hangi birinizi oy toplarken görsün anında diskalifiye olursunuz. Onun dışında her hangi birinden oy istendi anında ekranın görüntüsünü çekiyor prtscn tuşu ile painte aktarıp resmi kaydediyor, upload ediyor ve yorumlara anonim olarak o resmi atıyor. O aday şak diye diskalifiye oluyor! Gözümü kulağımı dört açacağım oy toplayan adayları çok fena yapacağım. 

***Diskalifiye olan aday yarışmaya katılmamış farz edilecek ve bundan sonraki yarışmalara alınmayarak cezalandırılacaktır.

 TANITIMINIZA SADECE J-STARDOLL-TR:BLOGSPOT.COM DA BİR YARIŞMAYA KATILDIM. İLGİLENİRSİNİZ BLOGA GİRİN. YAZACAK. BANA OY VERİN YAZMAYACAK! BEN KURALLARI OKUMADIM FALAN ANLAMAM OKUSAYDIN DEV GİBİ YAZDIM.

~FİNALİSTLER~









Yukarıdaki Finalistler Bir Sonraki Yarışmaya KATILAMAZ. Bu yarışma sonlandıktan sonra istedikleri yarışmaya katılabilir.


***

NOT: YORUMLARDA HAKSIZLIK YAPMIŞSIN BENİM SAHNEMİ NİYE SEÇMEDİN GİBİ ŞEYLER OKUMAK İSTEMİYORUM

***FİNALİSTLER TEŞEKKÜR ETMEYİN. HAKKINIZLA KAZANDINIZ FİNALE ÇIKMAYI. 

SADECE SAHNELER HAKKINDA YORUM YAPILSIN. BENCE ŞU DAHA GÜZEL, BU BİRİNCİ OLUR GİBİ...

17 yorum:

Adsız dedi ki...

AAaa çok teşekkür ederrrimmmm çok sevindimmm

Adsız dedi ki...

Sen hangisisin okumadın galiba yazıları? xD Teşekkür yok!

Adsız dedi ki...

İlk sahneyi 3.sahneyi ve son sahneyi çok beğendim.Kendilerini tebrik ederim ♥

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar sahnesi güzel olan kazansın xD

Adsız dedi ki...

bende tebrik ediyorum hepsini en güzeli sonuncusu ....:(

london_895 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
unique_prenses dedi ki...

6. sahne, yani trickalice'nin sahnesini çok beğendim ama en son sahnedeki kazlar çok güzel olmuş. Ama böyle bir yarışma olacağını yayınlamadın cnm... yada yayınladıysan bnm haberim olmadı ;)

Adsız dedi ki...

OHANNES diyorum yani yayınlamadım hiç mi? Senin haberin olmamış diyorum hayatım.

nur_avril_41 dedi ki...

Ben en çok sonuncu ve ayaklarını kıvıran 2 sahneyi beğendim...

ArtsyPerfect dedi ki...

omg!çooook zor bir seçim hangisini seçsem kiiii.:S

Aki1990 dedi ki...

x_beatifull_x in sahnesi :)

Adsız dedi ki...

İpnarın yaptığı sahne ve x_beatiful_x in sahneleri süper bence ♥

x_d1l0sh dedi ki...

x_beatifull_x 'in sahnesine bayıldım :)

Adsız dedi ki...

bence 1. ve 5. hiç güzel değil

Stardoll's Fashion dedi ki...

Bence en güzeli ipnar'ın ki (:

miss_bindweed dedi ki...

valla ben hepsine bayıldım
birincinin seçilmesi bir hayli zor olacak gibi :)

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar mineTR nin sahnesi bir başka blogda yayınlanmıştı zaten ve 1.olmuştu.Ben böyle başka bir yarışmada diğer adayların hakkının yendiğini düşünüyorum...Lütfen yanlış anlaşılmasın...O insanla hiçbir problemim veya sıkıntım yok,tanımıyorum bile kendisini ama fikirlerimi belirtmek istedim..Ben şahsım adına söylüyorum;TRİKALİCE*nin sahnesi favorimdir...Umarım o kazanır...

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails