HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

1 Şubat 2011 Salı

Kulağıma pek hoş şeyler gelmiyor!

Arkadaşlar yarışma ile ilgili kulağıma pek hoş şeyler gel-mi-yor! Oy toplamak serbest. Neden? Çünkü ben yasaklasam bile gizlice oylar toplanacağını biliyorum. Fakat size hediye yollarım diyerek OY TOPLAMAYA RÜŞVET denir ki bunu ASLA YAPMAYA HAKINIZ YOK!!! Bu kadar basit bir şey için entrikalar çevirirseniz sizin günlük haliniz nice olur? Neyse kimler olduğunu bilmiyorum ancak yapıldığını bir çok kişiden duyuyorum. Hatta sahte hesap alıp TEHDİT gibi iğrenç bir şey yaptığınızı bile duydum ki buna inanmak bile istemiyorum! Umarım tüm bu duyumlar yalandır. Siz kendinizi biliyorsunuz ve ben size/sizlere güvenmek istiyorum. Lütfen adil bir yarışma olsun... :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

pekte adil bi yarışma olmadı bnce :/

l_mBeLLa dedi ki...

Bence onlara sadece böyle bir yarışma olduğunu beni oylayıp oylayamayacağını sormalıyız seçim onlara kalmış ister oylar ister oylamazlar.

seda_97265 dedi ki...

pekte adil değildi herkes yarışmada oy topladı :/ hatta birkaç kişi bana bile söyledi

Adsız dedi ki...

bnce halka yani üyelere deilde kendileri yani yönetici ve adminler seçseydi daha ii olurdu bnce :/

ArtsyPerfect dedi ki...

DAHA ÖNCE ŞÖYLE BİR YORUM YAPMIŞTIM;

gerçekten hepsi harika.tabi birde 5 kişi seçilecek diyince insanın ağzı sulanıyor (: merakla bekliyorum ama kafama takılan bazı soru işaretleri var onları da sevgili jeanstalla paylaşmak istiyorum :)) net üzerinden oylamaya açtın güzel bir fikir ama bunun birdefinalistler açısından şöyle bir dez avantajı var; bazı insanlar ya haksızlık yaparda girdiği çeşitli bilgisayarlarda kendini oylarsa?
Görüşmek üzere...Dostluk kazansın...
_______________________________________________
bu yorumda söylediklerimin arkasındayım kimseye güvenmemeni tavsiye ediyorum benim gerçek hayatta bile kimseye güvenim kalmadı ki sanalda nasıl güvenebilirim insanlar çok değişken :S

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails