HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

23 Şubat 2011 Çarşamba

Tüm BEDAVALAR


►Bedava Kalp
1)Aşağıdaki proxy areslerinden birine gidin.
2)Adres kutucuğuna aşağıdsaki adresi yapıştırın.
3)Enter a tıklayın.
4)Stardoll'a giriş yapın.
5)Adres kutucundakileri silerek yerine aşağıdaki adresi yapıştırın.

►Bedava Monster High Mayo
1)Aşağıdaki proxy areslerinden birine gidin.
2)Adres kutucuğuna aşağıdsaki adresi yapıştırın.

3)Enter a tıklayın.
4)Stardoll'a giriş yapın.
5)Süitinizde bedavanız sizi bekliyor!

►Bedava Rango Kısa-çizme

1)Aşağıdaki proxy adreslerinden birine gidin.
2)Adres kutucuğuna aşağıdsaki adresi yapıştırın.
4)Stardoll'a giriş yapın.
5)Süitinizde bedavanız sizi bekliyor!

4 yorum:

simge_cemre dedi ki...

burda yazan bütün bedavalar geldi hepsi birbirinden güzel sağol JeanstaL

Adsız dedi ki...

Önemli değil hayatım. Yorum yazdığın için ben de sana teşekkür ediyorum... <3

méLisâ éLéNâ dedi ki...

Çok Tşkrler :D

Bn-Bym-Mllt dedi ki...

canım 6 ay geçti biliyorum ve şimdi gördüm belki işe yarar diye düşündüm mayo artık olmuyo ama bilgisayarı el verenlere söylüyorum ayakkabı oluyo
herşek için çok teşekkür ederim

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails