HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2 Şubat 2011 Çarşamba

Önemli Bir Karar...

Arkadaşlar blogun 73 izleyicisi var fakat sadece 73 izleyiciden 3 kişi bedavalara ve haberlere yorum yazıyor.Yarışma olduğu zaman herkes atlıyor ve 50 yorum oluyor.Bundan sonra herkes yorum yazacak.Ve yazanları 5/5 oylayacağız.73/3 güzel bir net mi?Sizin için çok önemli biriyle röportaj yaptım sadece CrystaL ve ben yazdık o da 2 yorum!O röportajı hazırlaması 2 günümü aldı!Ve karşılığında 2 yorum.Bu muydu hakettiğimiz sonuç?Lütfen bundan sonra daha dikkatli olun.Blog yazarlarını boş saymayın...




13 yorum:

Adsız dedi ki...

Sizin için önemsiz görünebilir ama o yorumlar bize can veriyor. Biz sizin yorumlarınızla besleniyoruz! Anayışınız için Teşekkür ederiz...

nur_avril_41 dedi ki...

ÖnemLi Değil :D

Adsız dedi ki...

ya bende bu sitenin takipçisiyim ama nasıl üye olunacağını bilmiyorum söylerseniz çok sevinirim

Adsız dedi ki...

Hepsine Yorum Yazarım.. Merak Etmeyin :)

nur_avril_41 dedi ki...

Takipçilerimiz bölümünden "İzle"'ye tıkla.giriş yap olur :)

l_mBeLLa dedi ki...

ben bu siteyi yeni öğrendim ve çok güzel bir site 1 yorum değil 10 yorum hakediyor bence elimden geleni yapacağım ve yorumlara cevap vermeniz çok iyi birşey bize olan sevginizin göstergesi elimden geleni yapıcağım =)

nur_avril_41 dedi ki...

Biz de sizden ilham alıyoruz.Mesela ben dün ceren.gk ile örportaj yaptım.Ama sadece 2 yorumu var.Emeğime üzüldüm!

nur_avril_41 dedi ki...

Ama şimdi 10 yorum oldu ve çok mutluyum :)

Starpopit dedi ki...

Ben elimden geldiğince yorum yapmaya çalışıyorum,bloğunuz çok güzel yorumsuz çıkılacak bi blog değil.Benimde bloğum var ama kimse bakmıyor ve yorum yapmıyor.Bu da beni çok üzüyor.Yorum yapılmamasının ne kadar kötü bir duygu olduğunu çok iyi bilirim.

méLisâ éLéNâ dedi ki...

Dmm Tatlım bundan sonra daha çok özen qöstericem

ArtsyPerfect dedi ki...

bende yeni izlemeye başladım çünkü yeni öğrendim:))aktifleştimi bilmiyorum ama ayın 6sına kadar elimden geldiğince her konuya yorum yazacağım neden ayın 6sı? çünkü ayın altısından başlayarak yaz tatiline kadar stardoll'dan ayrılıyorum her ne kadarda istemesemde :(

ArtsyPerfect

Adsız dedi ki...

bn üye değilim ama sızı takip ediorum yinede yorum fln yazabilirmiyim ??

Adsız dedi ki...

Elbette istediğin gibi yorum yazabilirsin. :)

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails