HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

31 Ocak 2011 Pazartesi

Tasarım Yarışması Finale Çıkan 12 TASARIM!



OHAAAANNNNNESSS!! Arkadaşlar aranızda ne kadar yetenekli tasarımcılar varmış öyle... Bazı tasarımlar karşısında ağzım bir metre aşağıya düştü!! ERİDİM RESMEN! MÜ-KEM-MEL-Sİ-NİZ!!! Hepsinizi tebrik ve tatdir ediyorum! (Biraz da imrendim... xD)

~Oylama çok yaında açılacaktır. 


Yorumlar sizin millet!

Veedee son dakika sürprizi tasarımların ilk üçü değil ilk 5'i dergiye çıkacak!!!

16 yorum:

weezygirl. dedi ki...

harika tasarımlar var ttlm ya hepinizi tebrik ederimmm ve finaldeim tşk ederim ttlmmm

Adsız dedi ki...

Teşekküre ne gerek var hakediyorsunuz!

avrilkolik1 dedi ki...

Ay çok teşekkürler :)İnş birinci olurum.Ama diğerlerininde hakkını yememek gerekir onlarda süper :))[avrilkolik1]

Adsız dedi ki...

Ben çok fazla güze tasarım olduğu için 5 kişi yaptım dergiye çıkcakların sayısını hakediyorlar doğrusu!

Blue.Fashion dedi ki...

Çok teşekkür ederim ben Blue.Fashion

öykü dedi ki...

ben güzellik yarışması finalisti olduğum için katılamadım. sonraki tasarım yarışması ne zaman ? =D

Star.Sharpay dedi ki...

Cnm Çok Tşk Ederim Sana Ya:) Harikasın!!!

Starpopit dedi ki...

Tanrım hiç şansım yok.Hoş 1. olmak gibi bir derdim yok ama 1. olmak çok güzel bir duygu hele J Stardoll TR'de 1. olmak paha biçilemezdir...[burada hiç 1. olmadım ama neyse =]

Hadi bakalım herkese başarılar. :D

Adsız dedi ki...

benim tasarımım bunlardan daha güzel gülenyüzlü bir tasarımın vardı ve starpopit'in tasarımından daha ggüzeldi çok haksızlık yapıyorsunuz


gayeco

Adsız dedi ki...

Cnm çok teşekkürler ederim :) Tanıtımıma yazdım JeanstaL a çok teşekkürler. :) Ben sabish

Adsız dedi ki...

Gayeco'cum senin tasarımın daha güzel olabilir ama resmin çok kalitesizdi... Bunun yanı ısra desenlerini öyle küçültmişsünki belli bile olmuyordu. Bazı arkadaşlarımızı elemenin sebebi resimlerinin kalitesiz oluşuydu. Ne yazık ki onlara resminizi değiştirin diyecek vaktim olmadı. İlk başta nasıl yolladıysanız ona bakarak yorum yaptım. Yapacağınız işin baştan güzel yaparsanız sonununda geleceğini unutmayın ;) Hem starpopit'in tasarımı bence ilgi çekici...

Adsız dedi ki...

peki bende başka yarışmalara katılırım (tabi yaparsanız)

Adsız dedi ki...

Yaa ben bunların içinden 5. bile olamam süperler :)

diana_su dedi ki...

evet gerçekten harika tasarımlar var:D

Adsız dedi ki...

gerçekten hepsi harika.tabi birde 5 kişi seçilecek diyince insanın ağzı sulanıyor (: merakla bekliyorum ama kafama takılan bazı soru işaretleri var onları da sevgili jeanstalla paylaşmak istiyorum :)) net üzerinden oylamaya açtın güzel bir fikir ama bunun birdefinalistler açısından şöyle bir dez avantajı var; bazı insanlar ya haksızlık yaparda girdiği çeşitli bilgisayarlarda kendini oylarsa?
Görüşmek üzere...Dostluk kazansın...

ArtsyPerfect

Adsız dedi ki...

Ben kendime söylemiyorum fakat gerçekten çok basit tasarımları finale almışsınız.Bence görüntü kalitesi bahane edilemez.Benimkisinin alınmama nedeni görüntü kalitesi ise (ki öyle düşünüyorum) benim suite'm de de aynı tasarım vardı.Bence sırf görüntü kalitesi nedeni ile seçilmeyenlere bir şans daha verilmeli.Ama sadece bu nedenden alınmayanlara.Çünkü -kendim için demiyorum- burdakilerden çok daha güzel tasarımlar vardı.2 Şekil koymuş dikmiş ve buraya vermiş...Çok uğraşanların sırf kalitesi nedeni ile elenmesi pekde hoş değil bence...

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails