HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

27 Ocak 2011 Perşembe

Deneme Süresi Yazarlarımız...

Merhaba arkadaşlar! Ben JeanstaL size bir duyuru ile geldim...
Uzun süredir bana yazarlık için ulaşan arkadaşlarımız var.

Ben ve yazalarımız (Glossyblacklady, Tessa994 ve Desserthallowen) bu arkadaşlarımızın deneme yazarı olması konusunda izin verdik. Deneme yazarlık süreleri boyunca kayıtlarının altına aşağıdaki resimleri kullanacaklar. Onlara başarılar diliyorum. Arkadaşlar deneme yazarlarımızın yolladıkları yeni haberlerde bulduğunuz eksiklikleri, beğendiğiniz ve beğenmediğiniz şeyleri yazın ki yazar olmalarını istiyor musunuz istemiyor musunuz anlayalım. Fakat bunları kibar bir şekilde dile getirmeyi beceremiyorsanız yorum yazmayın. 

Yazarlarımızı tebrik ediyorum...
[Bana mail adresinizi aralarda boşluk bırakarak yollayın]


7 yorum:

Polyterpe dedi ki...

Başarılar. <3

Adsız dedi ki...

bende olmak isterdiM:( =5starplaza5

Adsız dedi ki...

bende yazar oLmak istiyorum da.. nasıl ulaşabilirim sana? adım: sabish

Adsız dedi ki...

Canım ben Anime1995 . Bende yazar olmak istiyorum. Beni de alabilir misin?

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar uzun bir süre kimseyi kabul edeceğimi zannetmiyorum. Yazarlarımız kendi rızalarıyla çıkarlarsa bir eksiklik olur ve yerine yazar alabilirim fakat sürekli yazarlara bir kimse ekleyemem.

Adsız dedi ki...

Tmm .( Çıkınca onlar haber verirsin bize o zaman ? ok?

Adsız dedi ki...

çıkınca haber verebilir misin ? :D Bu arada yazarları tebrik ediyorum :D uykucu_kitty

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails