HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

31 Ocak 2011 Pazartesi

Stardoll Son Hızla Yeniliklere Devam Ediyor!


Merhaba kızlar! 
Stardoll tam gaz bebekleri yenilemeye devam ediyor. Biliyorsunuz ss gözleri, dudaklar, saçları, burunlar derken bebekler iyice gerçekçi olmaya başladı! Yukarıdaki resimdeki kızlar oldukça güzeller! Ben tenleri yani gerçekçi ten renklerini istiyorum. Yukarıdaki medoll'ların ten renkleri harika! Çok gerçekçi!!! Çok yakında bizlerde bu tenlerle buluşacağız. Ben dört gözle bekliyorum!

Ya siz?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

KESİN SS LER İÇİNDİR O TEN RENKLERİ CNM :( :(
BEN angel_ezgi11

Adsız dedi ki...

Büyük ihtimalle! Ama çok güzeller!!

nur_avril_41 dedi ki...

Ama çok açık ortadaki yanlardakiler de çok koyu :S

Adsız dedi ki...

Canım oların tonları gelir sen hiç merak etme... O resimdekiler sadece birer örnek.

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails