HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2 Ocak 2011 Pazar

Bedava Gözlük ve Lamba~




Bu bedavalar için meuproxy.com.br'a gidin. Proxy'deki kutuya www.stardoll.com linkini yapıştırıp üye girişi yapın. Proxy kutusunun içindekileri silip bu adresleri yapıştırın; 
Gözlük için: www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=863
Lamba için: www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=864
Sayfanın tamamen açılmasını bekleyin. Gözlük güzellik salonunda, lamba suitinizde olacaktır.


5 yorum:

Adsız dedi ki...

hata veriyor 403 forbidden diyor

Polyterpe dedi ki...

Ben yaptığımda oldu :S Bilmiyorum cnm =((

Adsız dedi ki...

Tatlım evet ilk yoruma katılıyorum proxye www.stardoll.com yazınca hata veriyor...

esraa06

Adsız dedi ki...

Proxy'deki kutuya

Gözlük için: www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=863
Lamba için: www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=864
direkmen bunları yazın stardoll.com u yapmayınn bunu ayrıca düzeltin bunu deyim :D ben yaptım isterseniz bakın eyrap_ayben

Polyterpe dedi ki...

Ben de bir sorun çıkmamıştı arkadaşlar. Bilemiyorum. =))

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails