HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

28 Ocak 2011 Cuma

Makyaj Zamanı!


GerekLi olanlar: Dot kırmızı Ruj, Siyah Kaş kalemi, Siyah göz kalemi, Dot siyah eyeliner ve Dot maskara. Far için Luxe Pembe far.Ve kırmızı allık.(dot)

Bu aLdıklarımızın fiyatı cok birseyde tutmuyor eminim bunların cogu zdn makyaj malzemeleriniz arasında vardır cok begenilen ürünler cünkü.


YapılıŞ:önce sacımızı yüzümüzün heryeri gözükcek sekilde birsey secelim.

Sonra kırmızı rujumuzu güzelce süreLim cok önemli olan budur.

Ve sonrada göz kalemi ve eyelinerı gözümüzü ön plana cıkaracak sekilde sürelim.
Ve daha sonra kaş kalemi ve allıgı güzelcene sürelim.maskarayıda unutmamak lazım...

Ve simdide fara geLdik (:
En güzeL yer ...


işTe bu kadar Saç ve Saç aksesuarlarınızı size bırakıyoruz ama Size göStermek istedim.
Örn. Superstarlara.

Örn:Normal üyeLiklere.


ArkadasLar isteyenler kırmızı rujun altına herhangi bir luxe ruj süre bilr bu parlatır istersenizde üstüne luxe parlatıcı kullana bilrsiniz (: güle güle kullanın



4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bazı paylaşımları sonraya bırakın arkadaşlar! Hızınıza yeişilmiyor. Mesela bir güne hatta iki güne bir makyaj önerisi yeter... :) Ama çok güzel olmuş hepinizin ki teşekkürler...

kubraRiqan dedi ki...

Tskler hayatım.Bu benim ilk makyaj paylaşımım o yüzden (:

Adsız dedi ki...

cnm sanki ben başka bir blogta görmüştüm acaba senin blogunmuydu o??

Adsız dedi ki...

çok sağol canım stardoll adım eylul_can bakabilirsiniz :)

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails