HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

17 Ekim 2010 Pazar

Tessa'ma Teşekkürler...

  Arkadaşlar okul ve derhane arasından koşuşturan biricik Tessa'm bloga da vakit ayırıyor. Bunun için ona çok teşekkür ediyorum. Bir de eğer istersen sana yardımcı olacak birini bulalım yazar yani... Benim her zaman internetim olmadığı için ben çoğu zaman giremiyorum. Ama Tessa'cım aksatmıyor hiç... Buda ona hediyem. En güzeli bu oldu öncekilerden çok daha güzel (: Dudakların kaybolduğu için hazır dudak ve burun kullandım ama ben çok beğendim umarım sende seversin (:


Photobucket



13 yorum:

Yaren dedi ki...

Ben yazar olmak istiyorum

Yaren dedi ki...

Yeni bedava:
Opera halısı
http://img704.imageshack.us/img704/955/reyhx.png

Çok sık bir halı(opera bedavasıdır bu.).

Adsız dedi ki...

Tessa isterse bir yazar alacağız.

Adsız dedi ki...

tessa isterse ben yazar olmak istiyorum günümü yarısı internette gçiyor ve yabancı bloglrdaki bdavaları hmn yayınlayablirim dha öncdn blogum vardı bu işte tcrübeliyim.ben mervegirls...

irem dedi ki...

bnde mileyhannahirem yazar olabilirim

Adsız dedi ki...

bwnde olabilirim ama adımı vermek isemiyorum.

avrilkolik1 dedi ki...

Ben de yazar olmak istiyorum daha önceden vardı fakat bıraktım.Yalnız olduğum için.Ama yardımcı olarak daha kolay olacağını düşünüyorum.Stardoll'daki adım avrilkolik1

Adsız dedi ki...

Arkdaşlar sakin olun :D Daha Tessa'dan cevap gelmedi...

Ecem Karagöz dedi ki...

Bende olmayı çok istiyorum.Lütfen cevaplayın.Bloga çok vakit ayırabilirim.

_crazy_35 dedi ki...

ben her gün giriyorum hafta içi 1 saat haftasonu 2 saat mutlaka açık oluyorum ve mutlaka giriom bu işlerden gayet ii anlarım yardımcı olmaya ADAYIM :D

Yaren dedi ki...

yazmasydım acaba nolcaktı çok merak ediyorum.

HoneyBLOOMM dedi ki...

Bende Olabilirim günün bütün gününü bilgiseyarda geçiriyorum vede yeni yeni bedavalar çıkarıyorum =)

Polyterpe dedi ki...

Canım Stardoll hariç kimse yeni bedavalar çıkaramaz, bunu biliyoruz ve ayrıca 10 ay önceki konuya yorum yapmışsın. Konu çok eskide kaldı.

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails