HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

8 Ekim 2010 Cuma

Bedava~ Kabus Ağacı :P

Ona Kabus Ağacı ismini ben verdim :D Ama korku filminden çıkmış gibi değil mi?

1)  kproxy.com/ > Bu adrese girin.
2) Adres çubuğuna bu adresi yapıştırın: http://www.stardoll.com/
3) Giriş yapın.
4) Adres çubuğundakileri silip yerine bunu yapışrın: http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=658

Bunu yapınca güzel ve çirkin eşyaları yine süitinze geliyor.
Resim için HotbuysBazaar' Teşekkürler...

4 yorum:

Polyterpe dedi ki...

İsmi süper uymuş :D

Bi tane hatanı yakaladım :D :P
"değil ni?" yazmışsın :D

abcdefg91 dedi ki...

yha cnm ben HotBuysBazaar'ı anlamadım, bi üyemi diye baktım ama değil..


sitemin adresini versem kızmassın umarım..

stardollbedava-haber.blogspot.com

tessa994 dedi ki...

ttlım hotbuysbazaar bi blog :) hotbuysbazaarblogspot.com ama yabancı dilde yayın yapıyor. :)

Gökçen dedi ki...

hm.. tmm cnm saol =))

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails