HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

10 Ekim 2010 Pazar

10.10.2010 Tarihinde Gelecek Olan 10 Sd Hakkında


Arkadaşlar diğer hesabımdan da gösterdiğim gibi giriş yaptığınız anda oyna-kazan dan aldığımız stardollarların yerinde 10 Sd oluyor.

 Ekstradan bir şey yapmanıza gerek yok.

 Giriş yapmanızla beraber geliyor ve bunu oyna-kazan daki gibi 1 gün içinde harcamalısınız :)

 Ayrıca bu stardollarlar aylık kazanacağınız 70 Stardolların içinde sayılıyor.

 Yani önceden aylık 65 Sd kazandıysanız paranın tamamını alamayabilirsiniz. :)

12 yorum:

*pnr* dedi ki...

Ya canım daha limitim olduğu halde 10sd gelmedi :S Normal oyna-kazan yptım normal 5 sd aldım :S Diğer hesabıma baktım ona gelmişti ama harcanmıyo :S

tessa994 dedi ki...

valla ttlım br şey yapmam mümkün değil. benim yukarıdaki hesabıma da geldi ve harcandı. kendi hesabımada geldi ve harcandı :)

abcdefg91 dedi ki...

aynı sorun bendede var harcanmıyor hata veriyor hesabımı kapatıp açmayı denedim ama "şuanda üye girişi yapılamıyor" diyo :S

*pnr* dedi ki...

Yoksa Bu para Ss.Leremi ? :S

Polyterpe dedi ki...

Hata var gine giriş yapılmıyo :((

Para sslere değil bnm diğer hesabıma da geldi ve harçayabildim ama 7-6 sdlik veya daha üstü şeyleri alamıyosun sanırım.

Unknown dedi ki...

Bendede harcanmadı :(

Unknown dedi ki...

Ah. Çok denedim. Sürekli yeniledim. Şimdi harcandı.

Adsız dedi ki...

stardollar da çok bedavayöış zaten :D
dunyalii.nil

Ecem Karagöz dedi ki...

harcanmıyorrrrr :((( yardm edin banaaa :(((

Adsız dedi ki...

bana gelmedi sd yazdım üzgünüz sorun oldu daha çözemedik yazdı
+10
dolar gelmedi bana
10.10.10 da giriş yaptım ama yok
arkadaşıma gelmiş ama birşey alamamış yeterli paran yok yazısı çıkmış yani kısaca :( hiç yani 0 a 0 elde yok yine sd işte :(

irew dedi ki...

yoo alakası yok bende ss. deilm bana geldi ve harcadım..

Adsız dedi ki...

ya benim hesabımda 70 stardolum yok lütfen yardım edin

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails