HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

4 Ekim 2011 Salı

Wildest Magazine Albüm Yarışması! - YARIŞMA & KURALLAR

Merhaba Arkadaşlar! Uzun bir aradan sonra Wildest Magazine adını yeniden duyuyorsunuz! Biraz ara vermek zorunda kaldık. Kusurumuza bakmayın. Yepyeni yarışmalarla geri döndük! Vee Kırmızı Halı Kraliçesinden sonra ikinci yarışmamız Albüm Yarışması!


Gelelim Kurallara:


**Albümünüzün yanlızda (KAPAK HARİÇ) ilk 6 sayfası dikkate alınacaktır.
Kapağıda yapmalısınız.


**Temamız DERGİ! Yani albümünüzü bir dergi şeklinde yapacaksınız. Örnek: Stapopit'in ve benim yani JeanstaL'ın albümü... (Benzerler diskalifiye edilecektir.)


Yarın Akşama Kadar Albümlerinizi Hazırlamanız için zaman veriyoruz! :)


Yarın Akşam Saat 20:00'da bloga yollayacağım kaydın altına kullanıcı adınızı yorum olarak yazacaksınız. Saat 9'da yani 21'de alımlar bitecek. İsminizi yazmanız için yanlızca 1 saatiniz olacak! 





1 yorum:

StardollOfCrazy dedi ki...

Ben katılıyorum daha düzenlemedim sadece ismimi yazdım rockinstardols ismim

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails