HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

29 Ekim 2011 Cumartesi

Bedava Saç Boyası [Sadece Süpertarlara] - [Proxy ayarlı]


Thanks to USD.

Arkadaşlar bu bedavamız proxy ayarlı. İnternet-proxy sitelerinden olmuyor.
Proxy Ayalarının Nasıl Yapıldığını Bilmiyorsanız Aşağıdaki Resmin Üzerine Tıklayın. :)

-RESİM YENİLENDİ-
  


Bedava mor saç boyası için proxy ayarlarını aşağıdaki gibi değiştirin:
IP: 94.101.13.85 B.Nok: 80 

Yukarıdaki adrese gidin, giriş yapın . Bir fotoğraf seçin ve yarışmaya katılın.

Proxy ayarlarını tekarar İNAKTİF hale getirmeyi unutmayın.
[Adresi değiştirirken koyduğunuz son tik işaretini kaldırmanız yeterli olacaktır.]




7 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi ama resim çok küçük :S

KristaL dedi ki...

Bu yüzden üzerine tıklaman gerekiyor. ;)

Adsız dedi ki...

ilk yorumu yapan ben değildim ama resim cidden çok küçük üzerine tıklayınca da birşey farketmiyor aynı boyutlarda ve okunması mümkün değil

GlossyBlackLady* dedi ki...

Blogger ayarlarda oynama yaptığı için önceden yüklenmiş resmi küçük gösteriyor. Yeniden ekledim ben :)

Adsız dedi ki...

Ya proxy hiç yapmadım korkuyorum

GlossyBlackLady* dedi ki...

Resimdeki alta gösterilmiş olan, kutucuk işaretleme işleminin tam tersini yaparsan, kutudaki işareti silersen, normale döner. Korkmana gerek yok :)

Adsız dedi ki...

saolun ben proxi falan ayarladm sonra normale cevirdim çok güzel bir boya =) IAmoreI

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails