HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

29 Ekim 2011 Cumartesi

Bedava Saç Boyası [Sadece Süpertarlara] - [Proxy ayarlı]


Thanks to USD.

Arkadaşlar bu bedavamız proxy ayarlı. İnternet-proxy sitelerinden olmuyor.
Proxy Ayalarının Nasıl Yapıldığını Bilmiyorsanız Aşağıdaki Resmin Üzerine Tıklayın. :)

-RESİM YENİLENDİ-
  


Bedava mor saç boyası için proxy ayarlarını aşağıdaki gibi değiştirin:
IP: 94.101.13.85 B.Nok: 80 

Yukarıdaki adrese gidin, giriş yapın . Bir fotoğraf seçin ve yarışmaya katılın.

Proxy ayarlarını tekarar İNAKTİF hale getirmeyi unutmayın.
[Adresi değiştirirken koyduğunuz son tik işaretini kaldırmanız yeterli olacaktır.]




7 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi ama resim çok küçük :S

Adsız dedi ki...

Bu yüzden üzerine tıklaman gerekiyor. ;)

Adsız dedi ki...

ilk yorumu yapan ben değildim ama resim cidden çok küçük üzerine tıklayınca da birşey farketmiyor aynı boyutlarda ve okunması mümkün değil

Polyterpe dedi ki...

Blogger ayarlarda oynama yaptığı için önceden yüklenmiş resmi küçük gösteriyor. Yeniden ekledim ben :)

Adsız dedi ki...

Ya proxy hiç yapmadım korkuyorum

Polyterpe dedi ki...

Resimdeki alta gösterilmiş olan, kutucuk işaretleme işleminin tam tersini yaparsan, kutudaki işareti silersen, normale döner. Korkmana gerek yok :)

Adsız dedi ki...

saolun ben proxi falan ayarladm sonra normale cevirdim çok güzel bir boya =) IAmoreI

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails