HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

8 Eylül 2011 Perşembe

Üç Kağıtçı Stardoll! Hıh!


Stardoll'dan Büyük Rezalet!

Çoraplar,elbiseler,şortlar vs hepsi gitti ve bunlar kaldı.
Bu şimdi yapılacak iş mi?
Madem geri alacaktınız onları ne diye insanları kandırıyorsunuz değil mi?
Bu stardoll'un teknik hatası falan bahane.
İsteseler teknik hataları çözemezler mi sanıyorsunuz?
Ay valla bayılacağım şimdi,gitti DKNY heart print scarf ve güzel koy şortum.:@ Bi baktım çıplak kalmış medoll'um kedim gitmiş ne oluyor dedim,villama baktım giysiler yok olmuş.
Bu da Stardoll'dan büyük rezalet haberine dönüştü. -_-

@ StardollofStarpopit.blogspot.com

10 yorum:

tuyanaz dedi ki...

ayıp denen birşey var ! sana sonuna kadar katılıyorum tatlım o kadar heveslenmiştik DKNY heart prints scarfa özellikle .dediğin gibi madem geri alacaktınız neden verdiniz de bizi heveslendirdiniz ?

Adsız dedi ki...

Evett ama benim üzerimdeki elbisede bedavaydı o hala duruyo yaşasıın... Adım : demilovatobeyza :)

Adsız dedi ki...

hiç birşey anlayamadım ne oldu ?
DKNY'ler mi gelmişti ?

Dixiebaby_ dedi ki...

Yardım edinn ben kendi suitimi ve başkalrının suitlerini göremiyorum sizce neden ?

Adsız dedi ki...

çok güzel bir şort vardı lacivert çok güzeldi ama gitmiş bu arada adım xxlcc evimi ve medollumu beğendiyseniz msw için oy verin lütfen

Adsız dedi ki...

Adsız-1
Bedava bi DKNY şal vardı tatlım. Stardoll geri aldı.

Dixiebaby_
Flashplayer yüklü olmadığı için olabilir. Bendede oluyor bazen süitler yüklenmiyor. Bi kaç üyeden daha duydum bunu. Stardoll başımıza hata çıkarıp duruyor!

Adsız-2
Facebook hediyelerine gelecektir. Tekrar. :))

gezegen2006 dedi ki...

şu an bnde bir eksiklik yok. tam olarak da anlamış değilim :/

aki1990 dedi ki...

Bu stardollun yanlışlığı değil. Tam olarak bilmiyorum ama bedavaları birisi hacklemiş. Hatta stardoll şöyle bir mesaj göndermiş : Bedava olarak nitelendirdiğiniz ürünler bir hackerın siteyi hacklemesi sonucunda elde edilmiş ürünlerdir.Yani STARDOLLUN İZNİ VE BİLGİSİ OLMADAN HAKKI ÇALINMIŞTIR.Onunla işbirliği içerisine girmiş ve hala girmekte olan tüm kullanıcılar takip altındadir.Bu konuda bizi suçlamak yerine gerçekleştirilmiş hareketin çirkinliği hakkında ciddi bir şekilde düşünülmelidir.Ayrıca Eda:Stardoll'ün hesabına ait olan ziyaretçi defteri şikayetlerin dinlendiği yer değildir.Şikayetlerinizi Doğru şekilde raporlama yaparak ve yardım sekmesinde cevaplarını arayarak çözmelisin.Eğer bu iki durum da yeterli gelmiyorsa bize ulaşamalı ve anlayışla sorunu çözmede bizimle işbirliği içine girmelisin.

Sevgilerle
Stardoll Ekibi"



Bilmeyenlere umarım yardımcı olmuşudur :)

Adsız dedi ki...

^^ Bilgilendirme için sağol tatlım. O hacker'ın ellerinden öpmek lazım. xD Ama yinede Stardoll'un yaptığı yanlıi. Biz süitimize kadar aldık o elbiseleri tekrar bizden geri alması yüzsüzlük. Bir iyilik yapıp bırakabilirdi. Kıyafet mi yok koskoca Stardollda... xD

crazy_boi9 dedi ki...

bendede bi eksiklik yok bişi anlamadım çünkü adım:
crazy_boi9

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails