HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

13 Aralık 2010 Pazartesi

Bedava Miss Sixty'ler (Proxy'siz)



Arkadaşlar öncelikle bu bedavaların kolay yapılışını
 bizlere aktardığı için starpopit adlı üyeye teşekkür ediyorum.

Bedavaları almak için:
1) http://meuproxy.com.br/ adresine gidin.
2) Boşluğa http://www.stardoll.com/ yazın.
3) Üyelik girişi yapın.

 T-shirt için:
2) Yukarıdakileri silip yerine www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=825 yazın.

Turuncu tulum için:
2) Yukarıdakileri silip yerine www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=826 yazın.

Bayrak için:
2) Yukarıdakileri silip yerine www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=827 yazın.

Bedavalar suitinizdedir.



6 yorum:

Starpopit dedi ki...

View'li olan linkler gerekmiyor sadece bir kere giriş yapıp URL kısmına finish'li linkleri sırayla yapıştırıp enter'layın o kadar :)
3. linkte soru var herhangi birini işaretlerin bitiyor ^^

Adsız dedi ki...

çoook tsk ederm 1. kıyafetimide aldm =D

Adsız dedi ki...

tişört hariç hepsini yaptım ama bayarağı yaptığıma pişman oldum Türk bayrağı değilmiş =(

Adsız dedi ki...

yha ben girdim bilgisayarm virüs algıladı ve zaten çok ağırdı bidada girmeedim

MissSugarEzgi dedi ki...

Süper! Bu bedavalar sayesinde kendimi süper star gibi hissediyorum :D Kristal ablacığım çok teşekkürler. Sen kocaman bir harikasın :D

Adsız dedi ki...

yeni bedava yok mu? günlük bedavalara alışmışım gelmeyince canım sıkılıyo

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails