HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

3 Aralık 2010 Cuma

Bedava Kırmızı Elbise ve Kırmızı Şapka


Şapkayı almak için:
1) http://www.ukryj.info/ adresine girin.
2) Çıkan sayfadaki kutuya  http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=806 yazın.
3) Giriş yapın.
4) Kutunun içindeki yazıları silip yerine http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=806 yazın.

Elbiseyi almak için:
1) Boş bir google sayfasını açın.
3) Açılan sayfada giriş yapın.
4) Sahnenizi yapın ve kaydedin.

Bedavalar iki hediye pakedi şeklinde suitinizdedir.



7 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benm resmimi de mesela bedava elbise olayların da üzerimde elbise çekip bloguna koyar mısın?
koyabilirsen en azından düşünüceksen bana mesaj atar mısın canım?
üyeliğimin adı:tiffany4402

Adsız dedi ki...

cnm benimde olabilir resmimi koyarsan bütün bedavaları dakkasında yapıyorum...dolabıma bakabilirsin... adım: 5starplaza5 çok sevnrm .)

tessa994 dedi ki...

cnm tabiki çok isterim koymayı ama bu benim üyeliğim. biliyorsunuz ki ilk önce bedava oluyormu diye kendim deniyorum. yani kısacası bedavayı sizin buraya koymadan önce yapmış olmanız gerekir. eğer öyle bir durum olursa bana stardoll üzerinden mesaj atın ve bende sizin resimlerinizi seve seve yayınlarım :)

Adsız dedi ki...

peki canım yinede saol :D ben tiffany402 (:

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler cnm çok güzel bedavalar..

AsLı[seher_1998] dedi ki...

Sizden bişey istiyorm ama lütfen heemn hayır demeyn
Buranın yazarı olmak istiyorum günde en az 5 saatim bilgisayarda geçiyor hem bnmde bir bloğum var ve fhotoshop prıgramım varlütfen stardolldaki adm seher_1998 lütfen akbl edin...!!!

Adsız dedi ki...

Ben yapamadım sahne felan derken ?

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails