HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2 Eylül 2010 Perşembe

OTTO'lar çıktı!!!


Evet arkadaşlar OTTO ürünleri çıktı. 


Ürünleri alışveriş sepetinizde görmek için TIKLAYIN!


Resimler için UnderneathStardoll 'a teşekkürler :)

***
-JeanstaL-

Arkadaşlar fiyatları çok pahalı değil merak etmeyin. Max. 9$ o da şu siyah tunik. 
Diğerleri 4-5-6-7-8 $ arasında değişiyor. Normal üyeler içinde var, süperstarlar içinde var. Yani karışık... Fiyat listesini hazırlayacağım. 15-20 dk'ya kalmaz (:

4 yorum:

Polyterpe dedi ki...

Hepsini sevmedim ama bazıları gerçekten güzel =))
Sadece 3 parça aldım =)) Teşekkürler <3

Adsız dedi ki...

Ben ikinci resimdeki ortadaki gri hırkayı çok sevdim! Ama alamadım XD

seda dedi ki...

cnm bunlar ne zaman plazaya gelecek

tessa994 dedi ki...

ttlım bunlar satrplazada gözükmüyor adı üstünde saklı mağaza o yüzden sizn için bi link koydum TIKLA! diye ona tıkla hepsini görebilirsin :)

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails