HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

14 Eylül 2010 Salı

Çok Önemli Bir Rica




Arkadaşlar sadece 17 SD 'm var.
Üzerinde ATATÜRK'ün imzası bulunan askılı bir bluza 15 SD verebilirim.
Bunu yapabilecek olanlar lütfen satrdoll üzerinden benimle iletişime geçsin.
Ya da Atatürk'ün imzasını içeren bir çerçeveye  10 SD verebilirim. hangisi olursa olsun çok memnun olurum.
Bunu yapabiliyosanız ya da yapan birisini tanıyorsanız lütfen benimle iletişim kurun.
T-shirt değil askılı istiyorum :) 

13 yorum:

Yaren dedi ki...

Ben yapabilirim ama belki deneyeceğim

abcdefg91 dedi ki...

bende çok isterim ama param yok 3 sd =/ benc eyapılamaz çünkü o kadar güzel ve değişik ki..hem stardolldaki hiç bi şekil uymaz harflere.. yinede yapabilen varsa banada söyleyebilirmi? 3 sd ye satarsanız =) zaten s.sliğim bitiyo onun için çabuk :))))

tessa994 dedi ki...

ttlım bnde yapılamaz sanıyodum ama sonra gezinirken birinde gördüm ama kızın adını unuttum sonradan. şimdi onu arıyorum yani yapanlar var :)

Yaren dedi ki...

sen bana o 2 tv 1 domuzu yapar mısın tessa?

tessa994 dedi ki...

ttlım yaparım tabii ama şuan stardolla girişler yasaklandı bi problem var düzelince onuşuruz.

tessa994 dedi ki...

arkadaşlar kimde gördüğümü buldum Hilaryavrilbegm kullanıcısında yukarı sağdaki odasında atatürk imzası olan bi yastık var ama kimin tasarladğı yazmıyo :(

Yaren dedi ki...

sorun var bende biliorm

Adsız dedi ki...

arkadaşlar slm evimi ziyaret eder misiniz rica etsem xD BİDE 5/5 VERİRSENİZ SPR OLR BNZE 5/5 VERİİRİM kardş kardeş anlaşırız ziyaretçi defterime yazarsanız anlarım kulübüme üye olun bnde sizinkine üye oluum iii gnlr tşkrlr =)

Adsız dedi ki...

prdn üstteki yorum bna ait adım girlterrible yazmaı nutmuşum xD

Yaren dedi ki...

:)

*pnr* dedi ki...

Aslında Hilaryavrilbegm 'e sorarsan belki kimin yaptığını söyler :] Belkide kendi yapmıştır...

abcdefg91 dedi ki...

bende girmemezlik olmuyo =/ hilaryavrilbegm asla 3 sd'ye satmaz =) =(

arkadaşlar sitemi ziyaret edermisiniz?? elimden geldiği kadar geliştireceğim .. "izle" butonuna basarsanız süper olur ^.^ saolun..

Yaren dedi ki...

tessa şimdi yapabilir misin?

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails