HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

14 Eylül 2010 Salı

Bedava 2 TV ve 1 Domuzcuk



Arkadaşlar bu ürünlere zaten sahipseniz gelmeyebilir. Bu biraz uzun bir bedava yolu.


1)İlk olarak bir internet sayfası açın.

2)Yukarıdaki araçlar yazısına tıklayın ve internet şeçenekleri bölümüne tıklayın.
3)İlk önce genel bölümünden Gözatma geçmişini silin. Tamamını.
4)daha sonra yine internet seçeneklerinde bağlantılar bölümüne tıklayıp Yerel ağ ayarları kısmına tıklayın.5)Aşağıdaki proxy sunucusu bölümünü aktif hale getirerek şu şekilde değiştirin: adres: 77.68.45.120  R.nok. :8888 daha sonra iki kez tamam a basın.6)Stardolla giriş yapıp  www.stardoll.com/en/stardolltv/  adresine gidin. filmi başlatın ama tamamını izlemenize gerek yok. daha sonra tekrar proxy ayarlarını etkisiz hale getirin çünkü bilgisayarınız yavaşlayabilir.


Resimli anlatım için lütfen stardollhaberleri sitesini ziyaret edin. İlk beş adımı oradan yapın ama adresi buraya göre yapın. Devamını da yazdıklarımı uygulayarak yapın. Ne kadar uzun gözüksede uzun değil. Stardollhaberlerine gitmek için   Tıklayınız :)

28 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok tşkler :)

abcdefg91 dedi ki...

beceremedim ^.^ normald eoluyo ama bu olmadı =/ nese yinede tşkler ^_^

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim bitanem (=

Adsız dedi ki...

olmuyorrrrrrr

Adsız dedi ki...

olmuyor lütfen yardım et

Adsız dedi ki...

evet olmuyor lütfen yardım et lütfen tekrar yaz bir yanlışlık olmalı hiçbirşey açılmıyor lütfen yardım ett bunlar çok güzel hediyeler mobilyalarımada uyuyor lütfenn yalvarırım

Polyterpe dedi ki...

Değiştirdikten sonra stardoll sayfası açılmıyor ama yine de çok teşekkür ederim =))

Adsız dedi ki...

Ben bunları yapamadığım için hiç uğraşmıyorum. Bence yapamadıysanız boşverin. Çünkü bende daha önce hiç yapamadım. xD

Polyterpe dedi ki...

Ben de o rujla t-shirt'ü yapabildim sadece :D

prenses_0o dedi ki...

yha olmuyo yhaa internet sayfası açılmıyo:(

*pnr* dedi ki...

Valla Bende Yapamıyorum XD

tessa994 dedi ki...

arkadaşlar ben yaptığımda oldu sizde olmuyorsa özür dilerim ama ben yaptığımda olmasaydı koymazdım :(

Yaren dedi ki...

tessa bana da yapar mısın?

Adsız dedi ki...

ben olmuyor yazan kişilerden biriyim arkadaşlar GOOGLE CHROMEDEN YAPINCCA OLUYORRR OLDU BENİMKİ ama çanta olmadııı :((

Polyterpe dedi ki...

Evet, chrome dan oldu. Teşekkürler... =)

Yaren dedi ki...

bende yükledim denicem

Yaren dedi ki...

ee araç maraç yok burda?

Yaren dedi ki...

bana kim yapabilir ??

Polyterpe dedi ki...

İstersen yaparım ama biraz uzun sürüyo =))

Yaren dedi ki...

tmm stardoll adın ne?

Polyterpe dedi ki...

GLossYbLacKLaDY =))

Yaren dedi ki...

istek yolladım

Polyterpe dedi ki...

Tmm cnm yapıyorum hemen =))

Polyterpe dedi ki...

Yha bn yapınca oldu şimdi yaren'e deniyorum olmuyo :S Aynı bilgisayardan iki kere yapılamaz gibi bişey yoktur heralde.. :(

Yaren dedi ki...

gerçekten de :S

Adsız dedi ki...

admincim lütfen bedavalr bazı sitelerden yapılmıyo önem göstermeni dikliyorum cnm :=

Yaren dedi ki...

Ne sanslıyım beyaz elbise var ya internet ayarlı onu yaparken ve dove u yaparken geldi :D

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaaa geçmişini silmek kötü bişey yaaa internert sayfası açın bilmeme n e demeyin güzel hileeler bulun

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails