HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

27 Ağustos 2010 Cuma

Yeni Mağaza~ Stardoll and The City

Stardoll yeni bir mağaza açmış. Bu mağazada Sex and the City Filmindeki kıyafetler satılıyor. Mağazanın adı da zaten Stardoll and the City. Bence isim çok iyi düşünülmüş. Ama normal üyeler her zamanki gibi unutulmuş. Herşey SS ler için .. Kıyafetler hakkında yorum sizin  :)














Ben tessa994 ve bu ilk yazım. Yorumlarınızı bekliyorum. Hemde dört gözle :)

***
-CrystaL-
Sabahtan beri bu resimle uğraşıyorum. Bu sırada Tessa'cım açtığın konuları
çoook beğendim. Belki senden çok mutlu oldum. Senin konu açtığını görünce :D Arkadaşlarımız kıyafetlerin fiyatlarını görebilsinler diye bu resmi hazırladım: 

Yeni yöneticimin konusuna yorum yazın! :D

0 yorum:

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails