HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Bedava ~AvriL Elbisesi!






1) http://www.webwarper.net > Bu adrese gidin.
2) http://stardoll.com/en/cinema > Sayfadaki kutucuğa bunu yapıştırın.
3) Giriş yapın.
4) Sayfanın yüklenmesini bekleyin. Avril'in vieosunu aşağıdan seçin biraz bekleyin. İzlemenize gerek yok.










NOT: Arkadaşlar ben böyle uzun bedavaları yapmıyorum. O yüzden oluyor mu olmuor mu hiç bir fikrim yok. Olmazsa üzgünüm. 


Tessa994'e çok teşekkürler kısa yol onun sayesinde bulundu! 

14 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ben yaptım amam bana parfum geldı elbıse gelmedı yardımmm edınn

Adsız dedi ki...

Kullanıcı adını veririmisin canım Stardoll'daki :S

tessa994 dedi ki...

merwe.83 yapınca hem parfm gelmiş hm elbise bana sadece elbise geldi. demekki rasgele :)

Adsız dedi ki...

Banada sadece elbise geldi...

tessa994 dedi ki...

parfümün de hilesi var onu JeanstaL hesabına msj olarak attım cnm ordan yaparsın blogda da paylaşırsın. blogda paylaşabilmen için bi de resim linki attım cnm :)

Adsız dedi ki...

çok saol yha hem parfüm hem albise geldi :D

Adsız dedi ki...

Bana ilk elbise geldi sonra tekrar yaptım parfüm de geldi :D

Adsız dedi ki...

Bu arada cnm coo.k teşekkürler cok sevdm bu elbiseyi
Blogunda süper 7/24 burdaym xD

Adsız dedi ki...

Tessacım müsait olduğum zaman ekleyeceğim canım...

Diğer yorumlar içinde çoook teşekkür ediyorum!

Adsız dedi ki...

walla 2snıde yaptım isteyene yaprım çalmam çalsam bile bana hem burdan hemde profilimden ulaşablirsiniz... adım IIAmyLeeII kesinlikle yaparım...

Adsız dedi ki...

^^ Canım bir kaç konu yukarıda parfümün nasıl yapıldığı da var. Yani herkes yapmıştır, büyük ihtimalle (:

Adsız dedi ki...

Cnm birşwy dicemn ve yorum yaparmısın bu soruma ben yaptım ama avrilin videosu yokki heidi klumun fln var

Adsız dedi ki...

olmuyooo :(( lütfen bna yardım edinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ne zamana kadr sürüo bu bana gelmedi off4

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails