HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

25 Ağustos 2010 Çarşamba

ÇALINTI !!!

http://stardollhabercisiselcan.blogcu.com/

http://stardollhabercisiselcan.blogcu.com/sayfa/1 > Bu sayfa komple benden kopyalanmış. Yazı tipine kadar aynı!

ARKADAŞLAR BENİM RESİMLERİMİ ALIP ÜZERİNDE OYNAYIP UTANMADAN KENDİ ADRESİNİ YAPIŞTIRIP BLOĞUNDA YAYINLAMIŞ! BİRDE BUNLARI YAPMADAN ÖNCE BU SİTE ARTIK ÇOK GÜZEL OLUCAK DİYE KONU AÇMIŞ! ALLAH'IM SEN AKIL VER! YAZI TİPİNDEN TUTUN NOKTALAMA İŞATERLERİNE KADAR AYNI YA!!! BİR İŞİ BECEREMEYECEKSEN HİÇ BAŞLAMA DEĞİL Mİ? BİRDE UTANMADAN BENİM DERGİMİ Ş SİTEDEN ÇALMIŞLAR DİYE KONU AÇMIŞ! SENİNKİ ÇALININCA KÖTÜ BİZİM Kİ ÇALINCA İYİ! TÖBE TÖBE...


***BENDEN BİR ŞEY ÇALMAYA KALKMAYIN! SÜREKLİ TAKİP HALİNDE OLACAĞIM! EĞER BİR DAHA GÖRÜRSEN ŞİKAYET EDİP SİTENİZİ  VEYA BLOGUNUZU KAPATTIRIRIM ONA GÖRE AYAĞINIZI DENK ALIN!


**
Sadece benden çaldıklarıyla kalsa iyi bir sürü kişiden çalıp benim demiş!



8 yorum:

tessa994 dedi ki...

terbiyesize bak yaa bnde farkettim bedava koltuk fln bide dergi çıkrmış fikirde senden çalıntı. bu kızı şikayet edelim bnce

Adsız dedi ki...

ben ona gerekli mesajı attım tatlım. Bir daha yapsın blogunu kapattıracağım.

tessa994 dedi ki...

en iyisi walla yhaaa bu ne böle ipini koparan blog açıyo çalıntı yapıyo tmm blog açta çalıntı yapma bari

prenses_0o dedi ki...

çalıntı şeyleri hiç sevmem yazıklar olsun o çalıntı yapan bloga aslında onun üyelerine söyemek lazım blog kökünden kapanır

Adsız dedi ki...

^^ Üyeleri olsa XD

Adsız dedi ki...

mervegirl için aranan elbiseyi buldum galiba awril_bella die bir kızda var

Adsız dedi ki...

Yorumlarınızı gerekli konuları yazın. mervegirls... aradığı elbiseyi buldu merak etme sen ;)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails