HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

29 Ağustos 2011 Pazartesi

Miss Stardoll World BAŞLADI!

 

MISS STARDOLL WORLD 20112'YE HOŞGELDİNİZ!

Stardoll'un en büyük yarışması Miss Stardoll World'un busene ikincisi gerçekleştiriliyor.Ve söz verdiğimiz gibi ilkinden daha büyük ve görkemli! Diğer yarışmanın aksine Miss stardoll World sadece bir yarışma değil içerde ve dışarda kendin için yarattığın inanılmaz Stardoll dünyasında senin duruşun,kendini ifade edişin! Seç ve seçıl! Kendini sev ve diğerlerine sevgini göstermekte cömert ol! En iyi Olabildiğin en iyi arkadaş ve Stardoll olve 2011 Miss Stardoll World ol!!!

MISS STARDOLL WORLD ÖDÜLLERİ

 

MISS STARDOLL WORLD 1.'LİKL ÖDÜLÜ PAKETİ

  • • Tüm bir Yıl Boyunca Bedava Üyelik
  • • Üzerine Miss Stardoll World 2011 ve adının Yazılı olduğu Ipod Touch
  • • Anında Royality'lik,1000 Stardollar ve 2000 Starcoins
  • • Miss Stardoll World 2011 Kazanan tacı ve kuşağı
  • • Çok özel Medoll'ün için hazırlanmış Miss Stardoll World Kıyafeti
  • • Tüm bunlara ek olarak ağzına kadar kıyafetle dolu bir gardrop ve Stardoll Blogger olma davetiyesi!

2.'LİK ÖDÜLÜ PAKETİ

6 aylık bedava Süperstar üyeliği• Anında Royalitylik• 500 Stardollar • 1000 Starcoins • Tac ve Kuşak

3.'LÜK ÖDÜLÜ PAKETİ

3 aylık Bedava Süperstar Üyerliği • Anında Royalitylik • 300 Stardollar • 600 Starcoin • Tac Ve Kuşak

TÜM FİNALİSTLER
500 Stardollar • 500 Starcoin • Tac ve Kuşak

TÜM YARIFİNALİSTLER
300 Stardollar • 300 Starcoin • Kuşak 

Ben katılmıyorum. Hak etmediğimi düşünüyorum. Beni boşuna oylamayın onun yerine desteklediğim adayı oylayın. Stardoll hesabımın tanıtımından desteklediğim adayı öğrenebilirsiniz! :) 

 

TIKLA!  MSW Bedavları Süitine Gelsin! :)



Yukarıdaki gibi kendi reklamını yapmak istiyorsan TIKLA! ve düzenlemelerini yap!

MSW Özel Süperstarlık!






Süperstarlığın Hediyeleri HARİKA! <3


 

2 yorum:

tuyanaz dedi ki...

geri dönebildim :/ bişey yazmak istiyorum ama hepsini yazmışsınız .neyse bu arada yeni logon çok güzel olmuş Jeanstaal :) ben ceren.gk yı destekliyorum siz ?

Star.Sharpay dedi ki...

eclay ı

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails