HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

9 Ağustos 2011 Salı

Çok Benzer ve Biri Diğerinden "Daha Ucuz"


Starplaza

Arama bölümüne girin. Ayakkabı ve Siyah'ı seçin. Ara butonunu basın.

Sayfa 15'te bir birine çok benzer fakat biri diğerinden "daha ucuz" iki ayakkabı var.
Ve sayfa 17'daki ayakkbının çok benzeri ve daha ucuzu sayfa 19'da var. 



Süitshop

Fashion Mağazasında gidin.

Birine çok benzer fakat biri diğerinden "daha ucuz" iki ışık var.

Alış-verişleirnizde dikkatli olun.
J-Stardoll-TR size yardım etmek için burada!




***Öteki bloglara sesleniyorum. Yukarıdaki yazıları vs. ASLA KOPYALAMAYIN! 
Telif hakkı hakkı bana aittir. @J-Stardoll-TR**

3 yorum:

Adsız dedi ki...

evet ya ben senin yazılarını 2 farklı sitede gördüm

Polyterpe dedi ki...

^^ Nerde gördün canım? Hatırlıyorsan çok yararı dokunur.

Adsız dedi ki...

Evet adresleri adsız olarak paylaşırsanız sizin için sorun olmaz ve bize yardım etmiş olursunuz. Teşekkür etmeyi unutmayız. Hatta bana Stardoll'dan ulaşısanız hediye bile gönderebilirim. :))

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails