HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

24 Haziran 2011 Cuma

Bedava~ Sandalye & Elbise & Pembe Saç Boyası [Royalty Özel]

 
tissi.net.br/proxy/  adresine gidip, proxy kutucuğuna Stardoll.com yazın ve giriş yapın.
Ardından proxy kutucuğunakileri silerek yerine aşağıdaki adresi yapıştırın:
 
____________________________________________________
 
 Sadece Royalty'lere ÖZEL!
Stardolla'a giriş yapın ve aşağıdaki adrese gidin.
 
http://1.bp.blogspot.com/-rm5JqcalHDo/TdeU8JKw8EI/AAAAAAAAAgU/9GW-IdGFc54/s1600/jeanstal.jpg
 
 

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ya off ya keşke normallere olsaydıı bu arada beni ziyaret edermisiniz adım alicealice2468

Adsız dedi ki...

Pembe saç güzel olmaz zaten, takma kafana... xD Sandalye ve Etekde herkese zaten. xD

Adsız dedi ki...

yha nurccum konuyla alakası yok ta bnm stardollda şifrem çalındı çok emek harcadığım bi üyelikti sen eda.stardoll la bağlantı kurabilirmisin veya sen bişeyler yapabilirmisin çalınan üyeliğimin adı emma_34

Adsız dedi ki...

caanım sayfanın altında bize ulaş diye bir bölüm var. :) Oraya tıkla ve çalınan hesabını bildir. :) Stardoll eminim sseninle ilgilenecektir. Eda.stardoll bu konuda birşey yapamaz. :)

Adsız dedi ki...

tşk ederim zaten bulundu bilgin için saol:))

Adsız dedi ki...

Bu siteyi çok seviyorum size destek olmak istedim bazı bedava siteleri karışık özensiz ve çalıntı yapıyor siz öyle değilsiniz insanlara yardım etmeye çalışıyorsunuz bunu anlayabiliyorum yorumlarına cevap veriyorsunuz hem bedavaları yayınlayıp hem herşey hakkında bizi bilgilendirmeye çalışıyorsunuz bu siteyi çok uzun zamandır takip ediyorum umarım emeğinizin karşılığını alıyorsunuzdur çok güzel bir site başarılarınızın devamını dilerim sevgiler üyeliğimin adı HOPEANGELS

Adsız dedi ki...

Senin gibi birtanecik üyelere yardım edebiliyorsak ne mutlu bize hayatım! Böyle güzel yorumlarınız bize destek olmanızı sağlamanın yanında size hizmet sunmanın mutluluğunu yaşamamızıda sağlıyor. Sorularınız olduğunda elbette sorun biz onları cevaplamak için buradayız ve her zaman burada olcağız. Teşekkürler! <3 <3 <3

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails