HABERLER...

StardollofStarpopit.blogspot.com 'dan DEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

22 Haziran 2011 Çarşamba

Bedava~ Elbise & Küpe


americanproxy.org/ adresine gidip, proxy kutucuğuna Stardoll.com yazın ve giriş yapın.
Ardından proxy kutucuğunakileri silerek yerine aşağıdaki adresi yapıştırın:

_______________________________________________________________


 slygeek.com  adresine gidip, proxy kutucuğuna Stardoll.com yazın ve giriş yapın.
Ardından proxy kutucuğunakileri silerek yerine aşağıdaki adresi yapıştırın:

http://1.bp.blogspot.com/-rm5JqcalHDo/TdeU8JKw8EI/AAAAAAAAAgU/9GW-IdGFc54/s1600/jeanstal.jpg


4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben küpeyi göndermeye çalışıyorum fakat site açılmıyo google açılıyo bu site yerine.. yardımcı olurmusunuz?

Adsız dedi ki...

Canım slygeek.com 'a ben gayet güzel girebiliyorum. Yukarıda yazanları yaptığında diğerkt geliyor. :) Tekrar denediğinde olacaktır eminim. Hem.. Sen küpeyi nereye göndemeye çalışıyorsun ki hayatım?

Adsız dedi ki...

Evet bendede aynısı oluyo siteye girmiyo google açılıyo... yardım edermisiniz? başka bir steyle..

LayLayLooom.....

tuyanaz dedi ki...

elbise için yazılan site kapatılmış :)

Yorum Gönder

Merhaba!
Fikirlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz. Tüm yorumları okuyup, cevaplıyoruz.


**Lütfen yorumunu göndermeden önce kaydın tarihini incele. Eğer 6 ay kadar geçmiş bir süreye dayanıyorsa yorum yazmamanı öneririz. Yeni başlıkları incele ve bizim için değerli olan düşüncelerini paylaş! :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts with Thumbnails